pondělí 1. července 2024

Červen 2024

 Tak, a máme za sebou půlroku! To je šílené, nemyslíte? :D No nedá se nic dělat, čas letí, tak vám jdu shrnout svůj červen 2024 :).

Hned 1. 6. byl samozřejmě den dětí, takže všude byly nějaké akce pro děti. Zúčastnili jsme se jedné v Ostravě na Landeku, jen jsme ji teda nedokončili, malý neměl moc náladu. Koukli jsme ale na veverky a s tátou se ale aspoň projeli v důlním vláčku, a to se mu líbilo :). A odpoledne si ještě s taťkou zašli do kina, malého poprvé :).



Před tou akcí jsme ještě skočili na farmářské trhy v Ostravě, protože jsem už dlouho chtěla zkusit tyto cronuty a zrovna tam byly :D.


Abych si pořád nechodila kupovat kafe do automatu do Lidlu nebo Kaufu, konečně jsem se odhodlala a pořídila si kávovar i domů, takže doma s malým „kafíčkujeme“ (on má samozřejmě jen našlehané mléko :)).


V upršených dnech jsme zařadili aktivity v podobě těchto dětských časopisů, to je taková nostalgie :D <3. Pamatuji si, že já jako malá jsem milovala Méďu Pusíka :D.



Léto plné různých akcí pokračuje. Zašli jsme s malým i na takový okruh zvaný „Pohádkový les“. Nejprve se převleků trochu bál, ale na konci už vůbec :).

S malou je to jak kdy, někdy nosítko, někdy kočárek :D. Procházky ale podnikáme téměř denně :).

Pečeníčko, tuto buchtu ochutnala i Míša :).

A jak je možné, že ji ochutnala? No hned další den jsme se konečně zase sešly v Olomouci! :) Zvládla jsem to i s oběma dětma :D. To mi připomíná, že bych mohla sepsat článek :D.

Návštěvy hřiště samozřejmě nechyběly :D.

Jeden víkend jsme vyzkoušeli navštívit i Kopark, který je od nás blízko. Je to vlastně takové hřiště, ale pro malého to ještě úplně nebylo, navíc bylo i dost vedro, tak jsme za chvíli stejně jeli pryč.

Jeden den, když byl malý ve školce, jsem jela vlakem za kamarádkou ze střední jen s malou. Ona má už taky 9měsíčního chlapečka, ale vlastně malou ještě neviděla, tak se to konečně událo :D.

Ano, kočárek má i takové využití :D. Malá na mně, malý už nechce jezdit na odrážedle, takže asi tak :D.

Na zahradě nám dozrál rybíz, takže buchty nechyběly :D.


I takové procházky jsou fajn :).

Jinak jsem v červnu byla znovu na gynekologické fyzioterapii kvůli jizvě po císaři a menší diastáze. Jizva prý zatím stále vypadá dobře, jen je ještě aktivní, takže pracuje a diastáza se zatím nijak nepohnula. Naučila mě ale další cviky a je to samozřejmě spíš o mé píli. Jen se přiznám, že občas na to cvičení fakt už nemám náladu :D.

Jinak jsem se párkrát sešla i s kamarádkami a dětmi, prostě taková klasika :). Jaký byl váš červen? :)

3 komentáře:

  1. krásně užitý měsíc :) my jsme měli oslavy a včera pouť :) malý byl nadšený :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, že to tak rychle uteklo. Vždyť včera tento rok teprve začal. Koukám, že červen jste měli hezky rodinný, plný akcí :) jsem moc ráda, že nám to setkání zase vyšlo <3 ráda jsem vás viděla a hlavně poznala malou <3 moc jsem si to užila!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný červen, spousta dobrot, to takhle večer není fajn :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️