pondělí 18. října 2021

Dbáte na svou bezpečnost? + SOUTĚŽ

 Dnes bych tady ráda otevřela a zmínila téma „sebe-bezpečnosti“, protože si myslím, že je obzvlášť v dnešní nepředvídatelné době naprosto zásadní a důležité. Nevím, jak to vnímáte vy, ale mně přijde, že bychom na sebe měli dávat opravdu pozor a o svou bezpečnost bychom měli sakra dbát.

Každý z nás pořád všude slyší, co se ve světe děje. Únosy, znásilnění, poškozování, útoky, vraždy atd. Já osobně se třeba za tmy celkem bojím chodit, a to i přesto, že mám s sebou třeba 2 psy. Člověk nikdy neví, na koho narazí a co se může stát. Ne nadarmo je nám odmala do hlavy vštěpováno, abychom byli opatrní, nechodili moc nikam po setmění sami atd.

Zejména u holek bývají tyto obavy časté a já se vůbec nedivím. Naprosto chápu, že moje mamka vždy chtěla, aby mě někdo doprovodil domů, abych se hlásila, říkala, kde zhruba jsem apod. Venku to opravdu není moc přívětivé obzvláště pro ženské pohlaví, ale samozřejmě by se měli mít na pozoru i muži.

Jakožto budoucí maminka jsem momentálně přirozeně více opatrnější. Přece jen mé tělo i hlava ví, že v sobě nosím nový život a každý z nás moc dobře známe, že mámy se o nás vždy bály a asi budou i dál a navždy, ať už je nám 5, 15 nebo 35 let. Je tedy pro mě důležité být na sebe opatrná a dávat pozor. Navíc za chvíli přijde i moment, kdy budu vozit kočárek nebo nosit miminko v nosítku, takže budu určitě ještě víc obezřetná.

Kámoš na noční cesty

Děláte něco pro svou bezpečnost? 

Já ano, už asi 3 roky s sebou nosívám pepřový sprej, když se večer setmí. S mámou jsme si ho pořídily společně na doporučení známého policajta. Super je, že má i svítilnu, takže se mi hodí i na uklízení bobků po psech, když na ně už nevidím :D.

I se svítilnou a možností zavěšení

Proč vám o tomto vůbec píšu?

Přišla mi nabídka o zapojení se do „výzvy“ #dávejbacha, která mě zaujala a souzním s touto myšlenkou. Podle mě bychom opravdu neměli podceňovat své bezpečí a snažit se dělat maximum pro to, abychom v případě ohrožení měli o něco větší možnost záchrany. 

Líbí se mi, že firma HQH System poskytuje prostředky pro sebe-obranu, které mnohdy dokážou až zachránit život už jen třeba tím, že případného útočníka zaskočí, protože nečeká, že na něj něco vytáhnete. Prodávají právě pepřové spreje, jejichž funkci asi každý znáte, ale třeba i osobní alarmy, které jsem upřímně ani neznala.

Tyto alarmy slouží k tomu, že v případě ohrožení je zapnete, začnou vyhádat hlasitý zvuk a získáte tak drahocenné minuty k útěku. Jsem vděčná, že jsem dostala možnost jeden z těchto alarmů dostat a zvýšit tak svou bezpečnost venku. Alarm je opravdu hlasitý, doma jsme ho vyzkoušeli (čti, můj muž ho hned musel zapnout a já myslela, že ho zabiju, když jsem pomalu ohluchla a psi z toho byli pěkně zmatení :D), takže věřím, že venku by útočníka opravdu zaskočil. 

Tlačítko pro svítilnu

Alarm má také svítilnu, která může buď soustavně svítit, nebo blikat, čímž na sebe třeba upozorníte, když jdete po tmě kolem silnice, aby vás viděla auta. Je skvělé, že si ho můžete zavěsit kdekoliv na oblečení nebo třeba nějakou kabelku. Navíc je parádně maličký, takže v noci ideální do ruky.

Tlačítko pro alarm

Soutěž

Mám pro vás skvělou zprávu, o tento model osobního alarmu si můžete v tomto článku zasoutěžit! Pokud vás tedy zaujal a přáli byste si mít u sebe tohoto pomocníka, stačí, když mi do komentářů napíšete:

1. Jak dbáte o svou bezpečnost po setmění (nosíte u sebe pepřový sprej, osobní alarm nebo třeba chodíte na nějaký zajímavý kurz sebeobrany či vás vždy někdo doprovází...), příp. jakým způsobem byste chtěli začít dbát? 

2. E-mailovou adresu, ať se s vámi v případě výhry můžu spojit.

Čím víc „ochránců“, tím bezpečněji pro mě

To je vše :). Soutěž potrvá do 31. 10. 2021, kdy potom náhodně vylosuji jednoho výherce, se kterým se spojím a domluvím se na odeslání osobního alarmu :).

6 komentářů:

  1. Super věcička! Zatím se bohužel nechráním nijak, ale přeji si k Vánocům peprovy sprej, takže tahle věcička by mi taky určitě pomohla :)
    Leni.Ried@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc super poučný článek. Také se po setmění bojím, v Pardubicích obzvlášť 😅 ale teda jsem ostuda a u sebe nic nenosim :) babi mi vždy říkala, že mám s sebou nosit aspoň voňavku, že ta je taky nepříjemná 🤣🤣 ale jinak ten osobní alarm mi přijde jako super věc :) takže se ráda do soutěže zapojím 😁 jen se vždy snažím mít telefon po ruce 🙈 michalkasislerova@seznam.cz

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem an své bezpečí dbala odmala, ostatně, jsme holky, jsme k tomu vedené. Mám štěstí, že i když jsem nejednou musela někam, kde to nebylo úplně bezpečné, tak se mi nikdy nic vážného nestalo.
    Sama si dávám klíče mezi prsty, rychlé vytáčení policie a nedávno jsem zjistila, že když zmáčknu pětkrát boční tlačítko na iPhonu, začne nepříjemně pípat a po 5s zavolá na policii, což mi přijde super.

    Jinak super soutěž, můj email je: barbarah.beth@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že o své bezpečí dbám velmi intuitivně. Ráda prozkoumávám nové místa, ale hodně dávám na svůj instinkt, někdy ačkoliv to na první pohled vypadá jako bezpečné, osvětlené, přehledné místo, můj šestý smysl prostě říká: "Nechoď tam." Když jsem se dostala na výšku, tak rodiče kromě těch klasických rad mi s sebou přibalili i pepřák. Taky si myslím, že mít klíče po ruce není vůbec na škodu, a kdysi jsem chodila i na lekce sebeobrany, ale co se neoprašuje, to se bohužel zapomíná :/

    A moc oceňuju téma soutěže :D

    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je super a praktická věc, v dnešní době téměř k nezaplacení. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle mi přijde jako super věcička 🙂, hlavně to, že v tom je zabudovaný i ten alarm.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️