pondělí 25. října 2021

Fotodeníček – svatební fotky se psy

 Slibovala jsem, že se s vámi podělím o svatební fotky, a svůj slib tedy také plním. Už je totiž konečně máme, takže vám je můžu ukázat. Tak se pohodlně usaďte a nasajte trochu té kouzelné atmosféry z naší svatby :).


























Upřímně, já jsem z těch fotek naprosto dojatá a nadšená. Od fotografa máme ještě pak fotky z obřadu a pak společné s rodinou, přáteli, ale ty zveřejňovat nechci. Chtěla jsem se s vámi podělit o přímo naše svatební fotečky, na kterých jsme chtěli (čti, já jsem chtěla) mít samozřejmě i naše chlupaté psí děti. No já nevím, jak vám, ale mně se fotky šíleně líbí, cítím z nich to krásné kouzlo😍.

Fotil je šikovný fotograf Martin Urbánek, který se zaměřuje především na psí focení, ale občas vyfotí i nějakou tu svatbu, pár nebo cokoliv jiného :). Svou tvorbu zveřejňuje také na Facebooku (řekla bych, že tam nejvíce) a Instagramu, kde má daleko více ukázek, než na webu, tak se klidně mrkněte :).

22 komentářů:

  1. Jé tak to je nádhera! <3 Moc vám to slušelo a ty fotky jsou boží, obrovská poklona fotografovi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé fotky!! Jestli se někdy budu vdávat, tak tam chci mít také svoje mazly:)

    OdpovědětVymazat
  3. To sú tak nádherné fotky že odpadávam.

    Andulka z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky se opravdu MOC MOC povedly! Jsou naprosto nádherné. Krásná vzpomínka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Strašně moc vám to tam všem sluší. Moc se mi líbí ta jednoduchost :D Pan fotograf/paní fotografka je moc šikovný/á :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :). Jo, my to chtěli jednoduché :D. To teda je :).

      Vymazat
  6. Panejo, to je krása! Opravdu z nich jde kouzelná atmosféra :) A jde vidět, že jste šťastní a z toho mám velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! Moc Vám to sluší, jsi úplná víla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, to je nádherné. ♥!
    Měli jste překrásnou svatbu a pejsci jsou nádherní. Buďte nadále všichni šťastní. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera! Máte opravdu dokonalou památku a fotky se povedly na jedničku! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️