pondělí 5. srpna 2024

Červenec 2024

 Červencové shrnutí mi málem uniklo, skoro mi nedošlo, že už je další měsíc, asi tak rychle mi to všechno utíká :D. No nic, tak jdu na to, než už bude i konec srpna :D. Jaký byl tedy můj červenec 2024?

Procházky každý den nesmí chybět, denně alespoň nějaká malá, když to jde, a to i v dešti :D.

Nemám ráda takové to kýčovité nádobí, ale život s dětmi je život s dětmi :D. A Tlapková patrola u nás (jako u spouusty dětí) frčí :D. A občas se tedy na takovém nádobí objeví i moje jídlo :D.

Na začátku měsíce jsme stěhovali obývák, vlastně jsem ho celý prohodili opačně a je to mnohem lepší!

Ti dva už jsou srandovní parťáci, malá ho miluje, pozoruje ho a kolikrát už začíná být nevrlá, ale malý ji dokáže zaujmout a pobavit :D. Ten sestřičku taky hezky přijmul, za což jsem fakt vděčná!

Když jsem šla venčit pejsky, narazila jsem na kámošku žabku :D.

Červenec byl bohužel měsícem dlouhé a dlouho neznámé nemoci malého. Dostal rýmu a z ní potom skoro zánět středního ucha (který se dokázal včas podchytit) a horečky, kterých se nemohl zbavit. Přes týden se s nimi trápil, pak dostal tedy ATB (i když se zatím nevědělo na co) a nakonec se zjistilo, že to byl pneumokok. ATB ale zabrala a snad už bude nějakou dobu klid! Nerada tak malému dítěti dávám ATB, kor když v březnu měl hned dvoje, ale zase někdy se nedá nic dělat a pomůže to.

Můj malý čtenář po mamince <3.

A také moje malá čtenářka :D <3.

Zdravotní procházky i s nemocným <3.

Občas mu dělám nějaké mlsky (toto je mnou dělaná bílá čokoláda, pufovaná quinoa a mnou dělaná tmavá čokoláda :D) + okurka

Pak i nějaké kupované dobroty, jako ovocná kůže :D.

Když bylo líp, tak i procházka na výbornou zmrzku!

A kočárek od malé občas poslouží i malému :D.

Pak konečně i nějaká akce jako rozlučka se svobodou od mé nejlepší kamarádky ze střední školy!

Procházky i s tátou <3.

Proběhlo i další rodinné focení.

Když člověk musí nést obří balíky i dítě :D

Růžové hamburgerové bulky a růžový mini dortík pro budoucí nevěstu <3.



A čtou si i spolu <3.

Hanysek měl operaci. V puse se mu u zubů udělal nádorek, prý je to u těchto plemen časté, tak jsme ho nechali odstranit a ještě čekáme na výsledky, jestli náhodou není zhoubný (ale prý by neměl být!).

Tady už božátko po operaci, zvládnul to ale moc hezky!

Konečně nějaký výlet! Zoo Olomouc :).



Další den výlet na zříceninu hradu Starý Jičín :).


Rozlučku se svobodou zvládla i tato malá princezna. Naštěstí to vše proběhlo fakt v pohodě :).

Byli jsme v jedné chatě na jednu noc a hned vedle byl takový krasavec :).

Navštívili jsme Skalka family park v Ostravě a malý si to hezky užil :).




A poslední červencový den jsem poprvé vyzkoušela matcha latté, dala jsem si ledovou verzi. Za mě lepší káva :D.

Tak to by bylo vše :). Jaký byl váš červenec? :)

8 komentářů:

  1. Užili jste toho spoustu, Držím palce, ať už se nemoc nevrátí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to jsi měla víc nabitý červenec než já :D Stihli jste toto opravdu požehnaně. Věřím, že Luky s Anežkou spolu budou mít krásný vztah, už teď je to vidět <3 Fotky z rodinného focení vypadají dokonale, moc vám to rodinko slušelo <3 Snad vás doma už žádné nemoci trápit nebudou, a i Hanyskovi bude dobře :) Zoo v Olomouci je moje srdcovka.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Starý Jičín - tam jsem byla snad jako malá, ale vypadá, že se to tam vůbec nezměnilo :D A růžové bulky na hambáče vypadají hodně netradičně, ale věřím, že byly výborné :D (Jinak přemýšlím, co je větší mor, jestli Tlapková patrola anebo Elsa :DDDD)

    OdpovědětVymazat
  4. je krásné, že ji takto přijal :) a jak jsi čtou... to je rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, snad se brzy žádná nemoc neobjeví :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký měsíc plný zážitků. Budu myslet na malého i pejska - věřím, že to bude dobré. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. O ATB všichni mluví tak špatně, ale někdy prostě není zbytí. Co bych se svými angínami dělala.
    Tlapkovka, koukám frčí všude. :D

    Měli jste nabitý měsíc.

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě, že byl malý nemocný, ale hlavně, že už je všechno v pořádku a ATB pomohly! Doufám, že Hanyskovy výsledky dopadly dobře. Já měla v červenci dva tábory a na přelomu července a srpna jsme jeli s rodinou na dovolenou na sever Čech :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️