pondělí 12. srpna 2024

Olomouc – Další setkání s Miškou

Konečně jsem se dostala k sepsání článku o našem dalším setkání s Miškou! Pokud mě sledujete dýl (nebo třeba Míšu), tak určitě víte, že už se nám podařilo společně sejít 4×! Takže toto je naše páté setkání, které bylo zase trochu jiné a nové, bylo totiž s oběma mýma malýma dětma a opět v Olomouci :).

Pro mě se jednalo o novou výzvu, protože jsem poprvé jela s dvěma dětma někam dál a vlakem. Dětské kupé v Regiojetu je ale super, cesta naštěstí není šíleně dlouhá, takže jsme to zvládli v pohodě :).

S Míšou jsme se klasicky setkaly na nádraží, kde už na nás čekala. Našly jsme se a vyrazily do našeho vytyčeného cíle, tedy vyhlídnuté kavárny na náměstí. Hezky jsme se prošly, mezitím si popovídaly a pak si mohly zaslouženě dát něco dobrého!

Navštívily jsme kavárnu Café na cucky a už jsme si obě očíhly jejich menu předem. Bohužel jsme ale viděly květnové, takže jsme si nemohly vybrat z toho, ale z obnovené nabídky brunchů na červen. Nevadí, i tak jsme si vybraly a mohly se pustit do jídla!

Seděli jsme tedy vevnitř hlavně kvůli mým dětem. Malý sice už je akčnější a tolik neposedí, ale i tak jsme to zvládli a i já se dokázala s malou na rukách najíst :D. Míša si dala vegge plněný sendvič se zeleninou, já špenátové placičky s cottage, zeleninou a slaninou s volským okem, o což jsme se podělila i s malým. K menu jsme si mohly vybrat ještě nápoj (já kávu, Míša kakao) a dostaly jsme ještě i pomerančový džus, malou vodu a dezert v podobě kousku perníku.



Prostředí kavárny bylo příjemné, nachází se v divadle. Dá se jít i trochu dozadu, kde jsou i nějaké dětské knížky pro děti a dále ještě samozřejmě toalety.



Venku můžete posedět s příjemným pohledem na náměstí a olomouckou dominantu :).


Potom jsme měli ještě čas, malý i malá byli unavení, tudíž jsme se ještě hezky prošly a s Míšou si aspoň v klidu popovídaly, zatímco děti spaly (jeden v kočárku, jedna v nosítku) :D.


Pak už nás čekalo jen rozloučení na vlakáči a já se těším, až se zase společně uvidíme, protože jsem si to opět moc užila <3. 

Kdyby vás zajímala naše předešlá setkání, tak tady máte první, druhé, třetí i čtvrté :). A ještě přidávám odkaz na článek od Mišky z tohoto setkání :).

4 komentáře:

  1. Vaše setkání jsou hrozně sympatická, je hezké, že jste se takhle našly.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nechápu, že nám v té půlce června vyšla taková zima :D Moc jsem si to s vámi užila a jsem ráda, že jsem konečně mohla poznat malou <3 Těším se, až příště zase něco společně naplánujeme!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. to jste zvládli hezky a je super, že jste se viděli :)

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že to bylo opět fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️