pondělí 12. dubna 2021

Psí pečení – ovesné sušenky

Kdo mě sledujete déle, víte, že jsem pejskařkou, ale také milovnicí amatérského tvoření v kuchyni. A abych tedy netvořila recepty jenom pro nás lidi, tak jsem chtěla vyzkoušet něco i pro ty naše hafany. Rozhodla jsem se pro nějaké pamlsky, tak jsem vytvořila ovesné sušenky.

Potřebujeme:

  • 1 banán
  • 1 menší mrkev
  • lososový olej (nebo jiný rybí či živočišný olej)
  • 1 vejce
  • 80 g ovesných vloček
Postupujeme:

  1. Mrkev nastrouháme najemno a banán rozmačkáme pomocí vidličky. Oboje smícháme i s vejcem a ovesnými vločkami. Dochutíme olejem. Kdyby byla konzistence příliš tuhá, zředíme vodou. Pak už jen tvoříme požadované tvary, já využila vykrajovátka ve tvaru kostiček (tematicky :)).
  2. Pečeme na 180 stupňů zhruba 10–15 minutek.

Banán, mrkev, vajíčko

Vykrojené kostičky


Tak snad budou chlupáčům chutnat :). Dali by se i pro lidi, ale ty by tam nesměl být ten rybí olej, to by pak moc dobře nechutilo :D.




26 komentářů:

  1. Hihi, to vypadá pěkně :-D Psí motiv kostičky, dobrý! :-D Já se prostě v receptech bojím té mrkve... i když teď po covidu mám období, kdy nemám chuť, tak by mi to mělo být jedno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jo, na nich je super, že je můžou psí i lidé, pokud se tam dá teda jiný olej :D.

      Vymazat
  2. Ty jo trochu se bojím, že toto by Sheila asi nejedla to by na ní bylo moc zdravé a mrkev mi taky nesní :D
    Ale teda jsi dobrá, že jsi se do toho pustila je to dobrý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podobné sušenky jsem už zkoušela a mé fence moc chutnaly. Skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fajnový recept :) Ale kde se dá sehnat lososový olej? Prodává se normálně v supermarketech? Babička dneska Tristanovi koupila nějakou takovou tu buvolí kost ve tvaru kroužku, obalenou trochu masíčkem, tak byl nadšený. Když jsem posílala video taťkovi, psal, že to vypadá jako donut :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ho sháníme přes přítelova strejdu, který prodává rybářské potřeby :). V supermarketech asi nebude :/. To věřím, že musel být nadšený :D.

      Vymazat
  5. To je pěkné, že ses rozhodla upéct i pejskům :) Sušenky vypadají báječně, pejskům určitě chutnaly ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Náš pejsek by snědl všechno, tak věřím, že i tyhle sušenky by mu moc chutnaly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Musím někdy vyzkoušet pro naši fenku! D9ky za tip ♥

    Lucy
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, to je tak super, i ten doladěný tvar kostiček! Mít pejska, určitě mu taky něco dobrého upeču. Za jak dlouho sušenky zmizely? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No, upřímně nevím přesně, ale asi do týdne :D.

      Vymazat
  9. Thank you very much for yout informatice post and detaliled photos)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že vaši pejsani jsou nejšťastnější na světě, že mají páníčku jako jsi ty ♥ Určitě jim sušenky moc chutnaly :) Zeptám se, proč se tam dává ten živočišný olej? Je to jenom pro zvýšení výživnosti pro pejsky? Děkuji :) ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě moc těší, děkuji <3. Ano, pro zvýšení výživnosti a má samozřejmě i nějaké ty prospěšné látky pro ně :).

      Vymazat
  11. Já si hned říkala podle složení, že až na ten olej by mě to asi chutnalo taky. :D Pěkně hafánky rozmazluješ, já takto dělám pochoutky křečkovi, nebo dělám, spíš mu ráda dávám :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, mimo olej bychom to zblajzli taky :D. Jé, to se taky má :).

      Vymazat
  12. Jůůůůů, ty ovesné pamlsky nevypadají vůbec špatně 🙂. Už vím, které vyzkouším upéct příště tomu mému 🐾, přesně tyto! 🤗

    OdpovědětVymazat
  13. Po těch se určitě jen zaprášilo, vypadají krásně! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️