čtvrtek 8. dubna 2021

Repollo aneb pomocníci do kuchyně

Kdo mě sleduje déle, určitě si všiml, že ráda trávím kousek svého volného času i v kuchyni (pokud zrovna neťapkám se psy někde v lese či na horách nebo nepíšu články na blog, haha). Ráda něco tvořím a občas se i snažím o to, ať to jídlo trochu vypadá, i když ve většině případů se mi to spíše nedaří :D. Ale snaha se přece cení, no ne? Každopádně se ke kuchtění občas hodí mít i nějaké pěkné kuchyňské náčiní, ať je to do čeho servírovat a ať se lépe baští, však to určitě sami znáte. Z pěkné misky ta kaše prostě o něco lépe chutná. Tak bych vám dnes ráda představila kuchyňské pomocníky z firmy Repollo.

S úsměvem a kávou jde všechno lépe
Tento malý pohárek nese jméno Froissés neboli takový francouzský nádech, jelikož je od výrobce z Francie. Z jedné strany vypadá naprosto obyčejně, ale při otočení zjistíte, že až tak jednoduchý není. Originální je v tom, že má jednu stranu modelovanou do takového pokrčení, jako je to u zmačkaných kelímků na kafe



Tento design působí zvláštně a musím se přiznat, že ze začátku mě moc nezaujal. Potom si ale mé srdce získal, líbí se mi totiž, že to není taková klasika, kterou najdete všude. Navíc je fajně maličký a díky "nakrčení" se dobře drží. Ideální na rychlé malé kafíčko :D. Vyrábí se z porcelánu, což se mi také moc líbí, je takový příjemný na dotyk :). Ale samozřejmě takový kousek nenadchne každého, spíš ty, kteří mají rádi netradiční vkus a také samozřejmě malé kafíčka :D.


Černá i červená barvička, jen dost nekvalitní foto

Dalším kousek, který jsem mohla sama vyzkoušet, byla tato Basalt miska, do které jsme ukuchtili ovesnou kaši plnou zdravých i nezdravých mňamek :D. Vyrobená je opět z porcelánu, což šlo na dotyk opravdu poznat, ty porcelánové výrobky mají opravdu něco do sebe :D. Ale zatímco Froissés šálek je na dotyk hladký, tato miska je spíše drsnější. Je taková obyčejná, ale vkusná, tato se mi zalíbila :).

Suroviny na přípravu kaše

Hotová velikonoční kašička :D

Dále bych ráda zmínila zavařovačky od značky WECK. Jsou to takové ty klasické skleničky s víčky i těsněním, do kterých můžete leccos zavařit nebo je využít pro skladování oříšků, chia semínek a já nevím čeho všeho :D. Existuje jich také spousta různých druhů, což je super, každý si najde takovou, která mu sedí. Ať už malá, velký nebo ten a ten tvar. Tento kousek si sama hodlám pořídit do své domácnosti, protože vím, že ho určitě využiju :).


Jablečné pyré

Meruňková marmeláda

Využití i pro paštiku

Máte rádi skleničky na pití? Já moc, díky tomu, že si naliju pití do skleničky, tak se mi daří lépe dodržovat pitný režim :D. Sklenice Quatro Stagioni se mi líbí z toho důvodu, že má moc hezký design, je velká, má ucho a také víčko. To se hodí zejména pro bublinkové pití. A druhá sklenička má také moc pěkný vzhled, připomíná mi takový ananas :D.


Plus dávám také papírovým brčkům, které od klasických plastových šetří životní prostředí. Sice jsou na jedno použití, ale upřímně se mi i moc líbí vzhledově :D. A taková ta kovová či jiná brčka se zase špatně umývají, tato aspoň po použití vyhodíte :D.

Ananasový džus v ananasové skleničce :D

Typický ananas, nemyslíte? :D

To je z mých ozkoušených produktů vše. Ještě bych ráda poznamenala, že se nejedná o spolupráci, ale Repollo je firmička, pro kterou teď pracuji a jsem ráda. Líbí se mi jejich filozofie a sama jsem si mohla při produktovém focení, ale i doma vyzkoušet různé kousky. Líbí se mi, že v nabídce nejsou pouze obyčejné kousky, ale i takové netradiční, ale zároveň tam najdete i úplně obyčejné nádobí. Navíc výběr nabízí mnoho různých stylů, provedení a najdou se tam i opravdu krásné a kvalitní kuchyňské potřeby. :)

16 komentářů:

  1. Ty skleničky se mi moc líbí, ideální na domácí limonády :) Ten design zmačkaného kelímku je zajímavý, a musím přiznat, že se mi to moc líbí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Juu moc hezké a zajímavé věci. Musím se přiznat, že nejvíce mě zaujala ta černá miska. Jsem nějak tak celkově ulítla na misky a takové ty dekorativní věci pro mě :D :) Moc hezký článek ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kelímky jsou opravdu super, moc se mi líbí i jejich design! :) Skvělý nápad a zároveň využití. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, mně se hrozně líbí ta miska, podle mě je to hodně vkusné a desegnové, navíc kaše v tom vypadá moc dobře.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ta miska je boží, hned jsem jí musela poslat příteli a musíme si je pořídit do bytu!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ať hezky slouží, pokud si ji pořídíte :).

      Vymazat
  6. Ty skleničky s uchem máme doma také 🙂, né teda od této firmy, ale z Pepca nebo Albertu. Jsou moc šikovné, v létě do nich dělám různé ovocné vody nebo ledové kávy 🤗. Ty malé zavařovačky jsou kouzelné. Pěkný článek 🤗.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta miska a ty skleničky jsou super, to je přesně můj styl!

    OdpovědětVymazat
  8. Vyrábí moc krásné věci do kuchyně! Mě se nejvíc líbí miska na ovesnou kaši :) Kávové bych úplně nevyužila, protože nepiju kafe.. :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️