pondělí 13. prosince 2021

Cukroví – lotus kuličky

Rychlé nepečené cukroví (ideální na poslední chvíli) z lotus sušenek🍪, které má mnoho z nás rádo :). Jeho příprava vám nezabere moc času a sami uvidíte, že se po něm jen zapráší (vlastní zkušenost :D). Tak jdeme na to, ať už jsou lotus kuličky na stole :).

Potřebujeme:

  • 1 balení lotus sušenek (250 g)
  • 80 g lotus pomazánky (lze nahradit nutellou nebo jinou sladkou pomazánkou)
  • 4 lžíce rumu

Postupujeme:

  1. Lotus sušenky si rozdrtíme (nejlépe pomixujeme) a trochu si z výsledné drti odebereme stranou na obalování. 
  2. Neodebranou část (zkrátka tu větší) smícháme s lotus pomazánkou a rumem. Musí nám vzniknout spojené, pevné těsto, které se nelepí ani nedrolí. Pokud se nám drolí, přidáme rum. Jestli se moc lepí, přidáme pomleté piškoty či ořechy.
  3. Z hmoty tvoříme kuličky, které obalujeme v odebrané části sušenek.
Příprava surovin

Dobrou chuť

Doufám, že se vám dnešní jednoduchý recept na vánoční cukroví líbil. Jaké cukroví pečete nebo děláte vy? Máte radši spíše nepečené nebo pečené? Já jsem tým nepečeného :D.

14 komentářů:

  1. Já jsem ty lotusové sušenky měla strašně ráda, ale nejspíš jsem se jich přejedla, protože pomyšlení na ně mi nedělá dobře :-D Ale musí to být určitě dobré, o tom žádná! :-) Šikulka! A hlavně je to cukroví, které jsem tedy ještě u nikoho neviděla! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, někdy se stane, že se něčeho přejíme a už to nechceme ani vidět :D. Rychlé a jednoduché cukroví :).

      Vymazat
  2. Mmmm, lotusky mám ráda 🥰, ale přiznám se, že jsem teda ještě nikde neviděla tu jejich pomazánku 🙈. Já mám poslední dobou nejraději linecké, rohlíčky a vosí úly ❤.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé třeba v Albertu nebo Tescu, občas jsem ji viděla i Kauflandu :). Mňam, to jsou dobré druhy :).

      Vymazat
  3. Mňam, vypadají dokonale! Super tip na cukroví, nikdy jsem je nezkoušela, ale všichni by si na nich určitě pochutnali - kdo nemá rád Lotusky, že? :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, všechno cukroví vypadá skvěle! Já mám ráda medovníkové kuličky, to mi to trochu připomnělo. Těším se na cukroví k druhé babičce :P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle by si asi zamilovala moje mamka, která má lotusky hrozně ráda a zrovna jsem jí i nějaké poslala k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mnaaam😋 taky jsem letos dělala poprvé Lotus kuličky a jsou naprosto boží. Akorát já si teda našla jiny recept, kde je i spousta čokolády a také se tam dává nepovedené cukroví, aspoň to člověk nemusí sníst samotné 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ono těch receptů též bude asi hodně :D. Tento je takový "stačí z mála" :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️