pondělí 20. prosince 2021

Cukroví – tiramisu kuličky

 Mám pro vás ještě jednu rychlovku na nepečené kuličky, ke kterým nepotřebujete ani moc surovin, ani moc času na tvorbu (kromě chlazení v ledničce). Jedná se o tiramisu kuličky, takže všichni milovníci kávy zpozorněte. Každopádně si myslím, že zachutnají i ostatním, káva z nich zas tolik cítit není :).

Potřebujeme

  • 1 velké balení piškotů (240 g)
  • 100 g čokolády
  • 100 ml uvařené horké kávy
  • 1 sáček vanilkového pudinku bez vaření
  • 2 lžíce instantní kávy
  • 250 g tvarohu v kostce

Poleva

  • 100 g čokolády na vaření
  • 80 g tuku
Piškoty si nadrtíme na prášek (můžou v nich být malé kousky) a smícháme je v pudinkovým práškem a lžícemi kávy. Čokoládu roztopíme v horké kávě a přilijeme ji k piškotové směsi. Nakonec přidáme tvaroh a ručně vypracujeme tuhé těsto. Vytvoříme si kuličky, které necháme odpočívat v ledničce (nejlépe přes noc, ale postačí pár hodin).

Pak už jen kuličky obalíme v čokoládové polevě vytvořené z čokolády s tukem a necháme ztuhnout.

Neobalené kuličky

Namáčené v čokoládě

Připraveno ke konzumaci

Děláte někdo tiramisu kuličky? Případně jaké nepečené cukroví u vás vyhrává? :)

12 komentářů:

  1. Tak toto vidím poprvé! Skvělé :) Z nepečených mám ráda medovníkové kuličky a kávová zrna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tomto jsem taky ještě neslyšela 🙈, ale vypadají skvěle! U nás vyhrávají vosí úly 🥰.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, já jsem fakt vybíravá, ale já nesnáším příchuť kávy...celkově kávu a proto mě tiramisu neláká. Jakoby sním to, ale tolik si nepochutnám. Ačkoliv vypadá to fakt skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně mi u těchto kuliček přijde, že chutnají jak čokoláda, kávu tam moc necítím :D. Ale chápu :).

      Vymazat
  4. O takovém cukroví jsem nikdy neslyšela, ale Tiramisu mám moc ráda musí chutnat báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, vypadají luxusně Terezko :) U mě letos vedou lotus kuličky :) Ale chutná mi víceméně všechno cukroví, teda hlavně to moje :D Nikdy nevím, jaký kousek si vzít první :) A od mamky jsou teda naprosto luxusní marokánky!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Také děláme nepečené kuličky, ale ne Tiramisu. Děláš mi chutě :D díky za tip! Rada příště zkusím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️