čtvrtek 23. prosince 2021

Fotodeníček – vánoční fotky

 Tak už je to skoro tady, zítra máme Štědrý den! Já bych vám tímto chtěla popřát nádherné prožití vánočních svátku, abyste si odpočinuli a strávili pěkný čas se svými milovanými. Samozřejmě taky plno dárečků pod stromečkem a nacpané pupky dobrým jídlem :). Dnes se s vámi podělím jen o fotky ve vánoční tematice, které jsem nasbírala během prosince :).

Začnu svými fotkami se svými všemi dětmi :D.


A tady jsme zkoušeli různé varianty těhu fotečky :D.




Ještě naše psí dětičky ve vánočním.



Letos se nám ten adventní věnec povedl! Na mě prostě působí skvěle :D.


Trocha té výzdoby :).


Cukrovíčko :).







Zdravé šuhajdy podle Mišky :)


Vánočka nesmí chybět :).





Tak to by bylo vše k mým nasbíraným fotkám za prosinec. Doufám, že jste si prozatímní vánoční atmosféru užili na maximum a teď ji ještě příjemně dovršíte :).

16 komentářů:

  1. Na podobný článek se také chystám. Přece jenom v období Vánoc je toho spoustu co fotit :) Moc děkuji za označení :-* Udělala jsi mi velkou radost <3 Terezko, i vám všem krásné Vánoce v teple domova <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, mám mooc fotek z vánočního období :D. Není zač :-* Děkujeme <3

      Vymazat
  2. Máte to krásné! Jste šikulky 🤩sluší ti to! Také přeji krásné Vánoce a hlavně zdraví, jak Vám, tak miminku 💙

    OdpovědětVymazat
  3. Fotečky jsou krásné! A jaké máš roztomilé bříško už :D Pejsci zase hezky pózovali :) Věnec je krásný, na cukroví se mi sbíhají sliny.. perfektní prostě :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky 🎄. Hned na první fotečce ten obojek.. Dastík dostal stejný, akorát v zeleném 🙂🎁. A ta vánočka se ti moc povedla 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Joo, ten obojek je super :). Děkuji moc <3.

      Vymazat
  5. Krásne fotky :) Nabudúci rok už budú fotečky aj z bábätkom :) Teším sa na také fotky, kde sú havkovia a bábätko :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  6. Vánočku máš luxusní, já jsem letos zkoušela poprvé ze šesti a nenakynula mi úplně dle mých představ, ale chuťově byla dobrá. A hodnou chvíli jsme se kochala tím věncem - moc se mi líbí a přesně takové advetní věnce mám moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, hlavně, že chuťově nezklamala :D. Taky se mi ten věnec letos moc líbil :).

      Vymazat
  7. Teda fotky jsou naprosto dokonalé! Líbí se mi ty s bříškem u stromečku, ale i pejskové jsou nádherní - přímo jak do kalendáře! :)
    Přeji ti vše nejkrásnější do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️