čtvrtek 12. října 2023

Low Carb skořicové šneky

 Nevím, jak to vnímáte vy, ale u mě zkrátka skořicové šneky patří k podzimu! Loni jsem si k narozeninám pekla i dort alá skořicová rolka :D. Dnes vám dám tip na jednu Low Carb verzi skořicových šneků :).

Potřebujete

Těsto

  • 2 balení mozzarelly light,
  • 100 g smetanového sýru (cream cheese, žervé, mascarpone atd.),
  • 180 g (3/4 šálku) mandlové mouky,
  • 1 lžičku kypřicího prášku,
  • 1 lžíci kokosové mouky,
  • skořici dle chuti.

Náplň

  • změklé máslo na potření těsta,
  • skořici smíchanou s erythritolem moučka (nebo cukrem moučka) – já smíchala se skořicovým proteinem

Poleva

  • 100 g tvarohu z vaničky,
  • 2 lžíce zakysané smetany,
  • erythritol nebo cukr podle chuti.

Nejprve si připravíme těsto. Mozzarellu buď nastrouháme (pokud nemáme tu z nálevu) nebo natrháme a smícháme se smetanovým sýrem. Necháme rozpustit v mikrovlnce – nejlépe po kratších úsecích a promíchávat. Já směs potom ještě v sekáčku rozmixovala.

Poté přidáme zbytek surovin a rukama vytvoříme těsto, které rozválíme do placky. Potřeme změklým máslem, zasypeme skořicovou směsí a zarolujeme. Už jen nakrájíme na šneky a dáme na plech s pečicím papírem. Pečeme cca 15 minut v troubě vyhřáté na 180 stupňů. Necháme vychladnout

Na polevu vše smícháme dohromady a potřeme na vychladlé šneky. Uložíme do ledničky, aby nám zatuhla.

Natrhaná mozzarella smíchaná se smetanovým sýrem

Rozpuštěno

Rozpuštěná a rozmixovaná směs

Přidat i ostatní suroviny

Vytvořené těsto

Vyválené těsto

Naplněné těsto

Zarolováno

Nakrájeno

Ještě jsem z některých vytvořila takové „chobotničky“

Upečeno

Tady jsou ty chobotničky :D

Poléva

Potřeno a nachystáno na ztuhnutí 

Dobrou chuť :)

Máte rádi skořicové šneky? Já si musím trochu dávat pozor na sacharidy, tak hledám různé alternativy mých oblíbených dezertů :D. Upřímně, toto nechutná vyloženě jako ty klasické, krásné, kynuté šneky, ale svůj účel to splňuje a chutnaly mi :).

10 komentářů:

  1. Moc na ně nejsem, ale vypadají moc hezky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Mě skořicoví šneci nikdy nelákali, měla jsem je snad jednou a nějak mne to nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takový recept vidím poprvé :-) a moc mě neláká :-D nelíbí se mi to těsto. Jinak skořicové šneky dělám, ale jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. Šneky znám trochu jinak, ale tito vypadají moc dobře už jen kvůli tomu low carb. :) Recept si ukládám a v budoucnu ráda zkusím!

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju skořicové šneky.
    Dodatečně vše nejlepší k narozeninám. ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Vidíš, děkuji za připomenutí, na ty už jsem skoro zapomněla. Kdysi jsem je dělala ještě u našich, ale je to zrovna nenadchlo, tak to teď zkusím znovu, manželovi by mohly chutnat víc. :)

    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
  7. vypadají krásně, ale mozzarellu nejím, tak bohužel nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Těsto mi přijde zvláštní, hodně neobvyklé a mnohem radši bych si dala klasického skořicového šneka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec by mě nenapadl takovýhle základ těsta :D Šneky chci také na podzim péct, ale ještě jsem se k nim nedostala :) Já mám v plánu klasické, kynuté, ovonění dýní :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, děláš mi chutě :) chobotničky jsou super :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️