pondělí 1. ledna 2024

Prosinec 2023

 U těchto článků si vždy uvědomím, jak ten čas šíleně letí, a proto se mi ani nechce věřit, že už nám končí prosinec, a tedy i celý rok 2023. No nic, nebudu to dále okecávat a jdu vám povědět, jaký byl můj poslední měsíc roku 2023 :).

Hned na začátku prosince napadlo hodně sněhu, tak jsme ho využili a vyzkoušeli poprvé sáňky. Nejprve se malému nelíbilo, ale pak je přijal :D. Amy je ze sněhu nadšená, zato Hany ho moc nemusí :D.









Byli jsme s malým na mikulášské akci, a to rovnou na dvou :D.

Randíčko s kámoškami :).

V porodnici jsem se seznámila s kamarádkou a naše přátelství drží dodnes. Kluci jsou narozeni ve stejný den a její syn slavil narozeniny o týden dřív a pozvaní byli i kamarádi. Tak si děti pohráli :D.

Ještě nějaké procházky už ve zbytcích sněhu :D.


Adventní trhy v Ostravě :).


Příprava cukroví :D.


V práci jsme měli vánoční večírek a já se ho účastnila také. Tentokrát byl tematicky ve stylu „benátská noc“, takže stačilo mít škrabošku. Já měla chuť se hezky obléct, tak jsem kamarádku poprosila, jestli by mi nepůjčila nějaké hezké šaty, do kterých se ještě vlezu :D. Naštěstí toho má hodně a teda... v těch šatech jsem se cítila skvěle! :)


Jsme firma prodávající gastro potřeby, takže jsme měli i degustační menu. Vše bylo moc výborné :).




Hned další den po večírku měl malý oslavu už 2. narozenin! Takže celkem frmol, ale vše se zvládlo :D.


Po oslavě jsme to doma už vánočně nazdobili :).

I když mám hodně věcí po malém, neodolala jsem nějakým slevám a pořízením i nějakých holčicích věcí :).


S malým jsme na jeho narozeniny byli ještě na smyslohraní ve vánoční tematice :).


Večer k nám přišla ta kamarádka z porodnice i s manželem a synem, když měli kluci vyloženě v ten den narozky. Setkali jsme se tak i loni :D.

Malý měl vánoční setkání i ve školce, ze kterého sice nemám žádnou fotku, ale tato domácí je z toho dne. Hezky jsem se oblékla :D.

S mužem jsme po dlouhé době stihli ještě před Vánoci rande na obědě :D.


Na Štědrý den jsme dopoledne stihli ještě tající sníh, a tedy procházku s boby :D.



Rozbalování dárků :).


Muž měl mezi svátky volno, takže jsme si užili i hezké rodinné dny :).




I jeden výlet bez dítěte, menší výšlap ke chatě Prašivé :). Já byla pyšná, že jsem to zvládla, i když je to fakt krátký výšlap :D.



A Silvestr v poklidu doma, jen s procházkou :).


Prosinec byl krásný, ale pro mě i dost hektický. Občas jsem to dost pociťovala, byla vyšťavená a taková mimo :D. No ono už i to těhotenství celkem pokročilo, vlastně už jsem na začátku 3. trimestru! :D

Jak jste si vy užili prosinec? :) Přeji vám jen to nejlepší do nového roku! Pro mě bude opět novou výzvou :).

10 komentářů:

  1. Taky vše nejlepší :)) Držím ti pěsti pro štěstí! Aby vše vyšlo tak, jak si přeješ. Máš krásné bříško :) Myslíš, že malý jako nějak vnímá? Že bude mít sourozence? Těší se nebo to ještě moc nechápe?
    No jo, to se řekne procházka... ale místo krásného bílého sněhu se člověk rozčiluje s blátem...
    Jinak fotky jídel jsou teď před spaním fakt super :D A nevím, co bych ochutnala dřív :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký prosinec jste měli. I já si ho docela užila, i když byl místy trochu hektický (článek už mám taky na blogu).
    Krásný rok 2024 (a hlavně pohodový zbytek těhotenství)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá ne moc hezký prosinec! Na Prašivé jsem ještě nebyla, to musím dohnat :D U rodičů na Vysočině bylo podvakrát taky kupa sněhu, ale nikdy to víc jak dva dny nevydrželo :(

    A Bit Of Jitt

    OdpovědětVymazat
  4. už třetí trimestr? to neuvěřitelně letí, máš krásné bříško :) přeji do nového roku zdraví a plno radostí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké shrnutí prosince. Já ho měla takový na můj vkus noc rychlý - rychlejší než bývá. Ani vánoční trhy v Ostravě jsem tentokrát nestihla - a to ji přitom mám za rohem. 🙂Ale užili jsme si krásné Vánoce i Silvestra - moje sestra má narozeniny, tak je pro mě jinak ne moc oblíbený den (nesnáším to petardové šílenství) výjimečný. 🙂
    Přeji ti krásný, zdravý a šťastný celý rok.

    OdpovědětVymazat
  6. Během prosince jsi toho stihla opravdu hodně :) Vánoční besídky byly vždycky kouzelný. Jen by ty děti mohli spolupracovat viď... :D Jsem ráda, že bylo aspoň trochu sněhu :) Lyžovat jsem letos ale ještě nestihla :D Ty šaty od kamarádky ti opravdu moc sluší! :) Tobě do nového roku hlavně zdraví, štěstí a lásku <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná první fotka :-) taky jsem ze sněhu měla velkou radost, i když za volantem to bylo strašné :D teď by mělo zase napadnout, tak snad to vydrží a stihnu běžky :-) šaty ti moc sluší, je krásné, jak malý hladí bříško :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, aspoň trochu sněhu jsme si v předvánočním období stihli užít. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, u vás bylo sněhu! To bylo jako v pohádce 😍, tolik nenasněžilo ani u nás 😕. Máš nádherné bříško a koukám, že už se ti to krátí a blížíte se s princeznou do finále 🥰. Koupila jsi jí moc hezké oblečky 🌸🥰.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️