pondělí 15. ledna 2024

Raffaello máslo

 Možná někteří víte, že miluji různá oříšková másla. Ráda zkouším jak ty na trhu, tak si občas i nějaké doma vytvořím sama :). Tentokrát jsem se pustila do raffaello másla :).

Potřebujete (1 sklenička)

  • 100 g kokosu,
  • 100 g mandlí,
  • 50 g bílé čokolády.
Nejprve si kokos i mandle opražte buď pár minut v troubě, nebo na pánvi.

Nyní nastává nejdelší část, u které potřebujete opravdu výkonný mixér. Ořechy začněte mixovat (pozor, ať si mixér neuvaříte, takže dělejte pauzy a při nich stírejte stěrkou ořechy ze stran mixovací nádoby.

Během toho si ještě rozpusťte bílou čokoládu. Po nějaké době (ještě není nutná hladká konzistence másla), přidejte k ořechům rozpuštěnou bílou čokoládu. Mixujte do té doby, než se začne tvořit krásná, krémová konzistence, při níž ořechy pustí tuk.

Při skladování v ledničce máslo ztuhne.


Můžete vyzkoušet třeba i domácí nugetu nebo máslo alá bueno :).

10 komentářů:

  1. Mňam, to vypadá skvěle :) Teď jsem zrovna dojedla jedno kokosové od Elated. Jednou jsem měla od Nutspread kombinaci mák+kokos a to bylo výborné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že se povedlo na jedničku 🤗.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře, jen bych se trochu bála, jestli to můj mixér dá (aby to nebylo sakra drahé máslo :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Raffaello mám ráda :-) Mňam. Já tedy domácí nedělám, vždy si koupím, ale koukám, že to není vůbec těžké :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že je moc dobré. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Raz som skúšala túto kombináciu, ale kúpenú, nie vytvorenú doma. Bola to neskutočná dobrota, takže ju tentokrát podľa tvojho receptu skúsim vytvoriť doma. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra mňam, Rafaello je snad má nejoblíbenější sladkost a tohle bych byla schopná sníst na posezení. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi šikovná. Rafaello máslo vypadá lákavě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Super recept, na másla kupuji pro přítele páč já ne nemohu a možná zkusím i toto domácí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️