čtvrtek 11. března 2021

Tipy na aktivity do lockdownu

Tato doba není vůbec jednoduchá a už trvá fakt dlouho. Věřím, že nám všem už to hodně leze na mozek, ale nedá se svítit, musíme to nějak vydržet a věřit, že se vše už začne konečně opravdu lepšit. Protože nyní nemůžeme pomalu opouštět ani území obce, sepsala jsem pro vás tipy, co dělat v lockdownu :).

Doma nuda nebude :)

1. Objevování krás své obce

Je březen, začíná být konečně i krásné jarní počasí. Sice nemůžeme chodit někde daleko od domova, ale co takhle tento čas využít alespoň pro procházky v naší obci? Vím, že ne každý má k dispozici velký prostor pro chození, ale určitě všude je něco :). K tomuto účelu se mi moc líbí výzva na Instagramu od Vořeši na tripu a Světem se psem, kdy máme sdílet krásy svých obcí. Sice je pro pejskaře, ale proč by tohoto nemohl využít kdokoliv? :)

Zdravíme z domoviny

2. Čtení knížek

Kdy jindy rozečíst tu zaprášenou knihu, která ještě ani nebyla otevřena a už vzdala všechny naděje v to, že bude někdy přečtená? V této době, kdy máme (někteří) více času, můžeme využít právě ke čtení (a ne jen negativních zpráv ze světa). Ať už sáhnete po nějaké oddechovce nebo něčem naučném, určitě vás četba zabaví a něco nového vám dá (ať už poznatky, tak odpočinek a rozšíření slovní zásoby).

Já konečně dočetla dlouho rozečtenou knížku :)

3. Vzdělávání

Člověk by se měl neustále vzdělávat a učit něco nového. Protože je taková situace je mnoho různých kurzů, webinářů a všeho možného online. Můžete se takto učit novým věcem v pohodlí vašeho domova. Některé jsou zdarma, jiné za poplatek, ale proč toho nevyužít? Navíc si každý najde určitě něco zajímavého do oboru, který ho zajímá. Pro pejskaře např. různé tréninky a hry se psem, výchova atd.

A můžu se učit s tebou?

4. Pečení a vaření

Naučit se něco nového v kuchyni ocení určitě všichni členi domácnosti. Inspirace, co v kuchyni tvořit je mnoho, a to ať už na internetu, Pinterestu, Instagramu, blozích nebo ve starých známých kuchařkách :). Můžete mrknout k Míše, která má na svém blogu spoustu krásných receptů, nebo třeba i občas nějaké své amatérské pokusy zkouším a sdílím :D.

Amy radí udělat i nějakou dobrůtku pro pejsky, i když to se o tomto dortu zrovna říct nedá

5. Domácí cvičení

Fitka zavřená, bazény taky, vlastně všechny tyto instituty. Co takhle mrknou na nějaká cvičební videa na Youtube? Nebo jiné cvičební plány od různých trenérů? Všechny za poplatek nejsou a doma si taky pořádně máknete, navíc tak uděláte i něco pro své tělo a zdraví. Třeba už v létě bude situace lepší, tak tu krásnou postavičku můžete ukazovat všem u vody v plavkách. Já na Youtube nejraději cvičím podle Péti Elblové, FitnessBlender nebo Blogilates. Mám ráda taky nějaké taneční videa a nemusí to být přímo workouty :D. Třeba taková videa z hry Just dance.

Tak jdem na to cvíčo!

6. Generální úklid

Pravidelný pořádný jarní úklid už klepe na dveře. Kromě vygruntování celého bytu můžete i probrat různé věci a protřídit. Uděláte tak větší prostor, zbavíte se starých krámů a nepořádku a určitě vám tento úklid udělá radost. Já sama uklízení nesnáším, ale na pořádný úklid už se chystám, tak už se těším, až bude z krku a zase bude i pár věcí protříděno a vyhozeno :).

Já to za tebe vytřu

7. Společenské hry

Zábava pro všechny členy domácnosti, to jsou zajisté různé společenské hry. A že jich už na trhu je opravdu mnoho. Sama se občas ráda dívám na nějaké nové, ale i staré hry a nejradši bych jich vždy objednala nebo koupila milion :D. To by ale asi moje peněženka neustála, tak jednou za čas :D. Každopádně společenské hry dokážou zabavit (některé i na hodně dlouhou dobu, např. takové Dostihy, Monopoly), další vás i něčemu přiučí (Česko, AZ kvíz). Jaké jsou vaše oblíbené? :)

Možná si s vámi zahrají opravdu všichni členi domácnosti

Našlo by se určitě mnoho aktivit, které můžete doma dělat. Ať už je to Netflix nebo různé domácí tvoření, domácí zábavy je hodně. Když už teď tuto situaci musíme nějak přežívat, můžeme se snažit si ji udělat aspoň o něco hezčí. Držím všem palce a přeji hlavně zdravíčko 💓. Jaké jsou vaše tipy, co dělat v tomto období? :)

20 komentářů:

  1. Já bych dodala začít dělat něco kreativního :) Já se od nového roku učím plést :) Ale člověk může kreslit, začít psát blog, šít, kreslit kamínky... :) Moc děkuju za zmínku Teri, jsi zlato ♥ A ten dortík vypadá parádně a ty vykrajovátka jsou strašně boží :D :) Těším se, až si budeme moct udělat nějaký výlet na rozhlednu či zříceninu.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, kreativní činnosti dokážou skvěle zabavit :). To je super, že pleteš! :) Není zač <3. Děkuji :). To se také moc těším, přímo se nemůžu dočkat :D.

      Vymazat
  2. Je super, jak pejsci u všeho asistují 😅, moc mě pobavily legrační snímky 😃, např. s tím mopem, jak ho má okolo krku 😅🙈. U nás vede hlavně vaření a pečení a pak procházky. Teď jsem i pár dnů zpátky koukala, že bych snad začala i něco tvořit, z toho jak nikam nemůžeme.. 😒. Často mě taky zachrání od nudy úprava fotek nebo jejich třízení 🤗 a vybírání, které nechám vytisknout do alba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší asistenti :D. To jsem ráda, že pobavily :D. To je taky super činnost :).

      Vymazat
  3. Skvělé tipy, které praktikuji pravidelně. Nejlépe, když se vše střídá, aby člověk neměl pocit, že dělá vše dokola. :D Už je to k zbláznění a snad se brzy dočkáme normálu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu jsem ráda, že tady v UK žádné zákazy co se týče okresů a krajů nemáme, přijde mi to na hlavu.
    Z tipů děláme doma skoro vše, prostě abychom z toho všeho už nezcvokli :D Jinak já jsem pro dělat cokoliv, co nás přivede na lepší náladu a myšlenky a aktuálně se těším na sázení bylinek a rajčátek, aspoň, že už se blíží to jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se máte :D. Máš pravdu, vše co zlepšuje náladu :). Jé, tak to je také super záliba :).

      Vymazat
  5. Všechny tyto tipy se snažím dodržovat, ne vždy mám ale chuť cokoliv dělat ;) Tento týden jsem ale udělala větší úklid celého bytu a mám ze sebe dobrý pocit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, někdy prostě není na nic chuť :). To je dobře :).

      Vymazat
  6. Robíme všetko zo zoznamu a musím sa priznať, že ešte nikdy som nemala tak pretriedené skrinky ako teraz. :) Lezie mi to už trocha na mozog, ale som rada za čas, ktorý môžeme spolu tráviť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda leze na mozek :). To je zase na druhou stranu pravda :).

      Vymazat
  7. Skoro všechno ze seznamu dělám, nicméně na mě uplně vliv lockdown nemá mi prřijde.. :D Do práce napůl jezdím a pobyt doma mi nevadí. I když ty kavárničky a restaurace mi chybí, to jo!:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že to nemá až takový vliv u tebe :). U mě taky moc ne, jenom teď mě štve, že se nemůže nikde na výlety :D.

      Vymazat
  8. Jééé dostihy a sázky :)
    Jinak mě hodně pomáhá plánování jídla a věnování se blogu a procházky, to jsou moje nejčastější aktivity.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten generální úklid mám už částečně za sebou :) Jinak si taky hodně čtu, a hledám pořád nějaké tipy na zajímavé filmy, a spoustu věcí, na které člověk za běžných okolností nemá čas. Už se těším, až budu moci vyarazit na procházku s pejskem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je aspoň fajn, že člověk dělá ty věci, které jinak běžně ne :). Také se těším :).

      Vymazat
  10. Fajn tipy :) Někdy už je to dlouhý, ale je důležitý se hlavně ZABAVIT!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️