pondělí 1. listopadu 2021

Říjen 2021

 Jeden z podzimních měsíců máme za sebou a poslední nám zbývá, než začne vánoční shon :D. Šílené, vždy když píšu tato měsíční shrnutí, tak se nestačím divit, že je zas konec měsíce. Tak vám jdu povědět, co zajímavého se u mě dělo v říjnu :).

Stihli jsme pár krásných podzimních výletů. Přijde vám taky, že letos se ten podzim krásně povedl? Mně totiž neskutečně a moc si ho užívám, teplo, sluníčko, ty barvy a vůně listí... To je úžas! Každopádně jsme se prošli po naučné stezce pokladů Godula, taky kolem přehrady Olešná a užili si skvělý wellness víkend v Luhačovicích s nedělním výletem na Helfštýn, o kterém vám ještě napíšu samostatný článek.

Ůlovek z Olešné

Protože jsem říjnové dítě, oslavila jsem své 23. narozeniny. Teda, žádnou oslavu jsem nepořádala, jen jsme se sešli s rodinou, pak i některými přáteli a bylo to fajn :). Od muže jsem dostala vytoužené chytré hodinky, tak z nich mám radost :).

I v práci si na mě vzpomněli💓


Jinak jsem se snažila být i co nejvíce aktivní co se týče pohybu. Moc necvičím, to jen zřídka, ale snažím se aspoň chodit. Jednou se mi to ale vymstilo, a to právě o tom wellness víkendu. V sobotu jsme nachodili 17 km... Já se cítila dobře, užívala si to, ale ke konci už jsem začala cítit kotníky, které mě bolí vlastně doteď. Nedala jsem jim totiž ze začátku moc klid, takže od čtvrtečního svátečního volna se snažím víc šetřit, méně chodit, aby to přešlo. Měla jsem je i oteklé, to už naštěstí splasklo, ale bolest pořád trvá.


To by asi k říjnu bylo vše. Opravdu jsem si ho užila, hlavně skrz to krásné počasí. Snažím se také vnímat postupující těhotenství, které mi občas dává zabrat, ale stále je to moc krásné. Ovšem šíleně to utíká! Za chvíli už budu nastupovat na mateřskou, vlastně už jsem mohla od 29. 10., ale zvolila jsem pozdější termín, protože mi zatím práce nějak příliš nevadí.

Jaký byl váš říjen? Taky vnímáte to úžasné počasí? :)

20 komentářů:

  1. Přeji dodatečně všechno nejlepší k narozeninám :)
    Letošní podzim jsem si taky moc užívala, je jako z pohádky.

    A jinak... ty kotníky mě bolí za tebe.. auu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). Fakt se povedl :). Nevadí, kotníky přejdou :D.

      Vymazat
  2. Letos bych řekla, že skoro celý říjen bylo babí léto. Pořád bylo krásně a svítilo sluníčko :) Hodinky jsou moc krásné! Těhotenství si moc užívej, za chvíli už bude drobeček s vámi :) a víc se šetři trubko :-*

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To babí léto bylo úžasné <3. Děkuji :). No to teda, bude tu cobydup :D. Budu se snažit :D.

      Vymazat
  3. No tak všechno nejlepší :) A dávej a sebe pozor! ;) Těším se na ten samostatný článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Měsíc zase utekl jako voda, to je šílené! Letošní podzim se zatím pěkně vydařil, bylo hezky 🍂🌞. My jsme nestihli žádný výlet, ale za to jsme navštívili dvě dýňové farmy, které mě tedy pěkně bohužel zklamaly.., ale pak jsem si náladu zpříjemnila v jednom zahradnictví, kde to měli krásně nazdobené. Jinak si užívám sluníčkových procházek s hafíkem 🐾.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to letí a to teda vydařil :). Tak to jsou taky fajn výlety, akorát škoda, že zklamaly :/. To je dobře <3.

      Vymazat
  5. Hrozné jak to utíká, je možné, že to jde s každým rokem rychleji a rychleji?
    Opožděně všechno nejlepší, snad budeš moct brzy zase v klidu na procházky!
    I u nás v UK bylo naprosto nádherně a já jen doufám, že listopad se v tomto duchu ještě ponese, než přejdeme k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že každý rok je to jen rychlejší :D. Děkuji moc :). V to taky doufám :).

      Vymazat
  6. Já nevím, ale přijde mi, že to strašně rychle uteklo. Před chvilkou bylo ještě září a teď už je listopad a dva měsice jsou Vánoce. Moc hezký článek

    OdpovědětVymazat
  7. Ide to rýchlo. Nedávno som ešte len porodila malú a už má zrazu rok. Je to neskutočné. Inak dúfam že bolesť už prešla.

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM
    Najnovší článok nájdeš tu >> KEDY SME OBJAVILI KOŽU? A AKO SI SPRÁVNE VYBRAŤ KOŽENKOVÚ SUKŇU?

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem měla říjen dost hektický. Stěhování, předělávání bytu... do toho umřel přítelův tatínek... masakr doslova. :/ Jinak tvůj říjen je fajn... teda ta oteklá noha, to teda zírám, to je :O :-D Každopádně ten čas šíleně letí...však si pamatuji minulé Vánoce, svoje předsevzetí a najednou už je listopad?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi teda měla hektický měsíc! Je to masakr :D.

      Vymazat
  9. Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám :) taky se mi letošní podzim moc líbí - ty barvičky jsou úžasné <3 Ty kotníky, to je mazec :O Kde přesně pracuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Kouzlí nám krásně :). Dělám copywritera pro jednu firmu :).

      Vymazat
  10. Měla jsi povedený říjen a mě přijde, že utekl šíleně rychle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️