pondělí 17. ledna 2022

Bábovka alá pudink s piškoty

 Máte rádi pudink s piškoty? Já ho miluji odmalička a tento recept je jako šitý na míru pro všechny, kteří mají tuto pochoutku rádi. Tato pudinková bábovka je totiž jenom z uvařených pudinků a piškotů. Je tedy velmi jednoduchá a dobrá :).

Potřebujeme

  • 3 různé příchutě pudinků (podle svých chuťových preferencí) po 2 sáčcích (př. já měla 2x mandlový, 2x vanilka-smetana, 2x jablko-skořice)
  • 1,2 l mléka
  • 1,2 l vody
  • cukr či jiné sladidlo dle potřeby
  • velké balení piškotů (240 g)
Postup je jednoduchý. Každé dva stejné pudink uvaříme víceméně podle návodu, akorát zmenšíme množství tekutin. Tzn. podle návodu bychom na 2 pudinky potřebovali 1 litr tekutin. Ten zmenšíme na 800 ml, a ještě ho rozdělíme na 400 ml mléka a 400 ml vody. Dál už postupujeme stejně.

Pak už zbývá jen vrstvení. Dno bábovkové formy nalijeme ještě horký uvařený pudink. Poté na něj poklademe vrstvu piškotů, uvaříme další druh pudink, nalijeme ho na piškoty a můžeme pokládat další piškotovou vrstvu. Takto pokračujeme u všech pudinků a zakončíme to vrstvou piškotů.

Bábovku necháme vychladnout (i v ledničce) a poté vyklopíme.

1. vrstva pudinku + 1. vrstva piškotů

Hotová bábovka

Vyklopená a připravená na podávání

Dobrou chuť

Doufám, že jsem vám vše popsala srozumitelně a chápete celý postup. Ono na tom v praxi není nic těžkého. A pro milovníky pudinků je tento recept jako stvořený :D.

25 komentářů:

  1. Tak toto vidím poprvé a je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý a vypadá to hustě :-D Já teda puding moc nemusím..takhle, třeba jogurtový puding, nebo puding na buchtě (třeba ta se zakysanou smetanou), to ráda mám, ale takhle samotný puding s piškoty ne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je božííííííí! Asi jsem divná, ale mě by to nikdy nenapadlo, přitom to vypadá dokonale!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto je paráda! :D Pokojne by som sa do toho zahryzla a super ľahká príprava tomu pripočítava body! :D Vyzerá to vážne skvelo.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá výborně! Miluji puding <3 děkuji za tip, určitě co nejdřív vyzkouším. Mňam, děláš mi chutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho miluji :). Promiň :D. Snad se hezky povede :).

      Vymazat
  6. Já sice pudinky moc nemusím, ale mamka se zbytkem rodiny by si na téhle bábovce rozhodně smlsly! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad, udělat vícebarevnou bábovku títmo způsobem by mě nenapadlo :D Já pudinkovopiškotovou kombinaci mám moc ráda, ale těch piškotů tam musí být opravdu opravdu hodně :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, něco podobného vidím poprvé :) Ale nejspíš ho neudělám, nemám ráda změklé piškoty ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam! Vždy když mamka dělá puding dává do toho piškoty a pak různé ovoce, ale já vždy měla nejraději jen samotný puding s piškoty 😄🥰.

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé to budu muset zkusit udělat Dominikovi! Takovéhle pudinkové dobroty má moc rád :) Akorát mám teda jen klasickou nádobu na bábovku - ne silikonovou. Ale asi by šla vyložit potravinářskou fólií ne? :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nemám silikonovou a normálně se vyklopila :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️