pondělí 3. ledna 2022

Šťastný nový rok 2022!

 Opravdu se mi nechce věřit, že už je rok 2021 za námi! Nezbývá nic jiného, než ho pěkně uzavřít a přejít na tu novou vlnu motivace do dalšího roku, tedy číslo 2022 :).

Nevím, jak jste to měli vy, ale pro mě byl rok 2021 opravdu převratným a velmi výživným: 

  • našla si 2 skvělé brigády + 1 další menší přivýdělek (leden)
  • zasnoubila jsem se (únor)
  • 2x jsem otěhotněla (leden, duben) – jen pro upřesnění: první těhotenství bohužel skončilo velmi rychle, a to samovolným potratem
  • dodělala jsem vysokou školu (červen)
  • splnila si dlouholetý cestovatelský sen a navštívila Šumavu (červen)
  • nastoupila jsem do práce (červenec)
  • prožila super rozlučku se svobodou (srpen)
  • vdala jsem se (září)
  • první wellness s manželem (říjen)
  • a na závěr jsem stihla i porodit našeho syna (prosinec)

Je až šílené, kolik se toho může za jeden rok stát! A na rok 2021 budu opravdu vzpomínat s otevřenou pusou, protože ačkoliv mi utekl rychlostí blesku, stalo se opravdu hodně velkých životních událostí, ať už smutnějších, tak i velmi šťastných :).

Náš poklad ještě v bříšku

Kromě toho jsme stihli i mnoho výletů, ačkoliv jich bylo méně, než třeba předchozí rok. Mělo to ale také své opodstatnění (učení, těhotenství, lockdown...). Každopádně si vůbec nestěžuji :).

Moje všechno💓

Doufám, že váš rok byl také skvělým a úspěšným a pokud to byl jeden z těch „hoších“, věřím, že ten další bude už mnohem lepší! :) Přeji vám tedy jen to nejlepší do nového roku 2022, ať nám ty dvojky přinesou jen samé radosti a šťastné události a prožitky :). Dáváte si nějaká předsevzetí?

18 komentářů:

  1. Krásný Nový rok i tobě 🤗, snad bude lepší než ten předchozí 😉. Nastalo u tebe za ten rok opravdu hodně změn, to u mě je vše při starém 😅🙈. Předsevzetí si žádné nedávám, spíš si dávám takové úkoly/cíle, co bych za ten daný rok chtěla stihnout apod.. 😊.

    OdpovědětVymazat
  2. To jo teda, tys toho stihla sakra hodně :-D Ale je to fakt krásné, práce, těhotenství, škola. Moc gratuluji. Uvidíme, co nám přinese tento rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to výživný rok :D. Děkuji :). Snad co nejvíce dobrého :).

      Vymazat
  3. Terezko, krásné fotečky, i tobě přeji krásný Nový rok ať se vše jen daří!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Člověk by ani nevěřil, kolik se toho může za jeden rok stát :) Určitě jste měli s manželem moc krásný rok. Ať je i letošní stejně tak krásný <3 Já si na začátku roku dávám cíle, kterých bych chtěla během toho roku zvládnout :) Letos je to hlavně dokončení mgr, naučit se plést ponožky a navštívit Paříž :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tak krátký čas, tolik věcí :). Přeji, ať se ti vše vyplní :).

      Vymazat
  5. Teda, to jsi měla opravdu skoro přelomový rok! Snad i tento nový bude stejně tak hezký a plný krásných zážitků, navíc ještě se synem 🙏❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný nový rok! :) Ať přinese jen radosti!

    OdpovědětVymazat

  7. Krásný rok zakončený malým zázrakem. :)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi opravdu výživný rok, jsem moc ráda, že nakonec všechno dopadlo nejlíp, jak mohlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, stihla jsi toho opravdu hodně! Měla jsem krásný rok :) <3 Přeji podobně krásný i ten letošní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️