čtvrtek 6. ledna 2022

Prosinec 2021

 I když už máme nový rok a já vám už v minulém článku přála, ještě se na chviličku vrátím do toho s číslem 2021, a to konkrétně prosince. Ráda píšu tyto měsíční shrnutí a myslím si, že můj prosinec 2021 si zaslouží být taky takto zvěčněn :).

Poslední měsíc v roce má snad každý spojený s adventním časem, Vánoci, svátky, jídlem, rodinou, pohodou atd. Pro mě byl letošní prosinec ještě více kouzelnější, ale i náročnější. „Užívala“ jsem si poslední týdny 2v1 a nemyslela pomalu na nic jiného, než na velký Den D.

Poslední týdny 2v1

Stihli jsme i nějaké procházky s pejsky, ale už opravdu jen krátké někde v blízkém okolí. Já se na dlouhé túry opravdu už necítila, a navíc být v 9. měsíci v zimě není úplná výhra :D. Pejskům jsme se ale i tak věnovali :).


Hodně jsem tvořila v kuchyni (hlavně vánoční cukroví), protože mě to bavilo a dny na mateřské mi tak víc utíkaly. Také jsem až skoro do porodu pracovala, ale už jen opravdu málo hodin denně a ani ne každý den. Jen tak, jak se mi chtělo a bylo pro mě přijatelné.


Noa tou největší událostí měsíce byl určitě samotný porod a první dny s naším synem na světě :). Naštěstí jsme stihli být na Vánoce doma, takže jsme si je hezky užili jako nová rodina, a to samé i poslední dny tohoto roku :).

Proběhla i první procházka :)

Doufám, že jste si prosinec užili naplno a teď už přeladit na novou vlnu v novém roce :). Nevím, jak moc teď budu stíhat vydávat články a pročítat si vaše blogy, ale to určitě chápete. Já se zatím sžívám s novou životní rolí a seznamuji s našim dítětem :).


12 komentářů:

  1. Sleduji tě na instagamu, tak trošku vnímám, co se u tebe děje :) Moc pěkný prosinec.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. S kočárkem ti to moc sluší 😉. Vánoční čas, období a vše kolem toho bylo moc krásné, jen škoda, že to tak vždy rychle uteče 🙈. Přeji ti, ať novou roli maminky zvládáš na jedničku a vše klape tak jak má 🤗. Budu se těšit na další články v tomto roce, ať už o miminku, dny na mateřské apod., ale také i na různé výletíky, až to bude s maličkým možné 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Uteče to vždy šíleně :O. Děkuji, jsi moc zlatá <3. Tak nějaké sepíšu :).

      Vymazat
  3. Na to, že jsi byla v 9. měsíci jsi byla celkem akční :)) Slušelo ti to s bříškem a sluší ti to i s kočárkem :) Chápu, že nebudeš mít tolik času na blog. A upřímně se budu moc těšit na každý nový článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem občas šílený aktivista :D. Děkuji moc <3.

      Vymazat
  4. Obdivuji tě, jak si zvládala lítat kolem pejsků a ještě v kuchyni s bříškem. Jsem jednou zvědavá na sebe. Ale věřím, že teď je to velká radost, tak si užívejte, jste krásná rodinka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak moc jsem kolem pejsků nelítala :). V kuchyni se to dá, akorát při delším stání to bylo horší :D. Určitě vše hravě zvládneš :). Děkujeme <3.

      Vymazat
  5. Prosinec jsi měla opravdu kouzelný, miminko jistě bylo ten nejkrásnější dáreček pro vás oba. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsi krásný prosinec zakončený tím nejhezčím dárkem <3 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️