čtvrtek 13. ledna 2022

Fotodeníček – sněhové radovánky

 Dnes vám ukážu pár foteček, které se mi nasbíraly v galerii z prosince, kdy u nás bylo trochu sněhu a my už na žádné dlouhé ani daleké výlety nejezdili, takže jsme chodívali pouze po našem blízkém okolí. A konečně se tady zase objeví naše chlupaté psí lásky :).




Paníčkovi by šlo jenom blbnutí :D.










A ještě pár foteček z jiné prochajdy :).








Nejlepší grimasy :D







Doufám, že se vám dnešní odpočinkový článek s fotkami líbil :). Já miluji ty psí momentky, některé prostě stojí za to :D.

18 komentářů:

  1. Juuu hafíci si snížek opravdu užívali 👍🐾. Dastík taky miluje sníh, jen škoda, že u nás byl jen chvíli.., ale v neděli jsme byli na výletě na Šumavě, tak tam jsme si užili sněhu všichni 😍❄.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mají ho rádi :D. Teda Hanysek jak kdy :D. Mně letos ani moc nevadí, že sníh není, asi bych si ho moc neužila :D.

      Vymazat
  2. Krásne fotky maznošov a momentky sú úplne naj :-)
    Sama mám psíka, rád sa fotí, ale na prechádzky už žiaľ nechodí...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Hlavně, že vám dělá radost doma :).

      Vymazat
  3. Povedené fotky, moc hezké :) Takové s Tristanem nikdy nepořídím, tomu děla problém v zimě i venčení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To chápu, je to trochu jiná rasa :D.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, je vidět jak si to užili :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky :) pejsci jsou úplně k poňuňání :) škoda, že teď sníh není. Doufám, že ještě napadne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Mně ani nevadí, že není sníh :D.

      Vymazat
  6. Jak já bych zase tyhle parťáky brala, co nám umřel Endy a vystřídalo ho mimčo si zatím na stěně netroufáme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu a mrzí mě, že vám chlupáč odešel :/... Třeba až mimčo vyroste, tak přijde nový psí parťák :).

      Vymazat
  7. To jsou přímo sněhové radovánky! :D :) S pejsky to musí být ještě hezčí atmosféra na takové procházce v zasněžené přírodě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na ty fotky je radsot pohledět. Nejsem sice člověk, co hodiny sleduje pejsky na instagramu, ale tyto mě potěšily a cítím z nich tu radost ze sněhu a ze života. Vaši psí miláčkové jsou neskutečně roztomilí!

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším na fotky, kde s nima už bude lítat Lukášek :D <3 no sluší jim to O:)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️