čtvrtek 27. ledna 2022

Fotodeníček – Úlovky z lednových procházek

 Mé dny jsou teď stále takové stejné, ale přesto jiné. Zkrátka takové obyčejné a nemám moc co sdílet, protože momentálně na žádné výlety nejezdíme. Takže se tu objevují převážně recepty, protože na ty se čas i chuť najde :D. Každopádně vám dnes aspoň ukážu nějaké „foto úlovky“ z lednových procházek :)

Udělala jsem si randíčko sama pro sebe s hafany a zašla se s nimi na chviličku projít kousek od domova. Vzala jsem i balonek, aby si chvilku poblbli ve sněhu :).










Jednou jsem tedy i vyzkoušela jít se všemi těmi našimi dětmi sama :D. Prcek v šátku, psíčata na vodítku :D.


A na závěr jedna z procházky i s kočárkem a teda i mužem :D.




Už se moc těším, až pojedeme všichni na nějaký „větší“ výlet. Zatím nechceme moc měsíční mimčo tahat do zimy. Ale však ono to uteče a než se naděju, někam vyrazíme :).

Jak to máte vy? Jezdíte na výlety i ve větší zimě či sněhu? :)

22 komentářů:

  1. Skvělá rodinka! Obdivuji, jak všechno stíháš a zvládáš... mít doma tolik členů, wow! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pejskové vypadají spokojeně :) K větším výletům určitě budete mít ještě dost příležitostí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, jako vždy! Ti vaši pejsci jsou prostě fakt rozkošní :D Jinak my občas někam vyrazíme ve sněhu, ale spíš na kratší procházky na dvě hodinky, nic delšího bych úplně nezvládala, mám ráda své teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to miláčci :D. To chápu, taky jsem teplomil :D.

      Vymazat
  4. Krásné fotky do rodinného alba <3 Já teď měla zkouškové, tak jsem prakticky nevytáhla paty z domu. Jinak takhle v zimě jezdíme většinou max do kina. I když teď jsme navštívili Zoo v Olomouci :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, zkouškové dá zabrat :). No pěkně, do zoo bych taky mrkla :).

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky! Kdy to bylo (nebo kde) foceno, že je tam tolik sněhu? :D Já zimu moc nemusím, nejradši bych po Vánocích měla pár dní hezkého sněhu a pak už hned jaro :D Ani mě ani pejskovi se do té zimy nechce, musím ho oblíkat, mýt packy atd. a prostě... oba nás to štve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu u nás ve městě v jeden ten den, kdy výjimečně nasněžilo :D. Já zimu taky moc nemusím :D. Tak to s tím jarem máme stejně :D. No jasně, oblíkání a utírání je otravné :D.

      Vymazat
  6. Aaaaaaaaaaaaw~ To vypadá jako parádní výletky. Jak se vlastně chovají ve sněhu? Protože Vrtichvost je ve sněhu jak střelený :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve sněhu jsou střelení, takže máme stejný případ :D.

      Vymazat
  7. Moc hezké fotky. Pejskové jsou roztomilí. 🙂
    Náš Argo procházky miluje, ale teď v zimě, když je chladno, s ním na dlouhé procházky nechodíme.

    OdpovědětVymazat
  8. Taková ta upřímná psí radost 🥰🐾. Když vezmu na procházku taky balónek je hned o důvod víc k radosti 😄, horší je, že po zbytek procházky nese panička balónek v kapse 😄. Letos je ta zima jako na houpačce.. jednou je tak, podruhé zas onak.. mrzí mě, že sníh není.., ale i tak jsme byla na dvou zimních výletech za sněhem 🥰❄ a všichni si to moc užili 🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tojo, balonek zlepší den :D. Tak to u nás naštěstí balonek nese Hanysek :D. Jí letos sníh ani moc nepotřebuji, ale chápu :D. To je dobře, že jste si zimu užili aspoň na výletech :).

      Vymazat
  9. Krásne fotky, psíkovia si to tuším tiež užili :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To muselo být parádní randíčko :) vypadáte spokojeně <3 ty jo, mít tři děti "na krku" (jedno doslova :D) musí být hodně náročné. Klobouk dolů, jsi dobrá! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem tak šla jen jednou a bylo to v pohodě :D.

      Vymazat
  11. Procházky ve sněhu jsou vždycky kouzelné, moc hezké fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  12. To je pravda :). A děkuji :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️