pondělí 14. února 2022

Valentýnské menu na celý den

 Mám ráda různé tematické tvoření, tak jsem letos využila toho, že se blíží Valentýn a vyzkoušela nějaké kulinářské kreace v tomto duchu :D. Kuchtila jsem tedy především kvůli článku na repollo, ale musím se o své výtvory podělit i s vámi :D.

Dostala jsem nápad, že vymyslím valentýnské menu na celý den

Začneme tedy snídaní, která se skládá ze dvou chodů. Slaný zahrnoval volské oko v srdíčkovém párku a francouzské tousty (fotku nemám).

Oběd představoval domácí pizzu ve tvaru srdce.

K odpolední kávičce to chce něco sladkého na zub. Proto vznikly tyto Red Velvet cupcake's a muffinky z červené řepy :).



A na závěr romantického večera si dáme večeři při svíčkách alá boloňské špagety.

A pro večerní romantiku něco dobrého na zub a pití. Takže tady mále listová srdíčka se zapáskovaným drinkem „Red Moon“.

Všechny recepty jsou vypsané v článku na repollu :). Tvořili jste taky nějaké valentýnské recepty?

16 komentářů:

  1. To je boží 😍, už taky pomalu přemýšlím, co letos vymyslím. Jen letos Valentýn vychází na pondělí, takže budu muset připravit už asi něco den předem 😊.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezký nápad. Valentýn jde sice úplně mimo mě, ale když někdo slaví, proč si ten den neudělat hezký, že? 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Já to taky nějak neřeším, jen mě baví tvořit v kuchyni :D.

      Vymazat
  3. To je pěkné :) takový nápad :) já budu mít špagety zítra a už se moc těším :P :D ale valentýnské nebudou no :D

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem taky připravit nějaké jídlo a mlsání, ale stejně jsem byla v práci celý den, takže bych neměla čas a přítel by to stejně neocenil :-D Ale skončili jsme v kině s popcornem, to je taky fajn ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to nevadí, já to třeba nedělala vyloženě na valentýnský den, ale jindy :D. To je super <3.

      Vymazat
  5. Ne, já vždycky zapomenu, že bych měla něco tematického vytvořít. V tomto máš můj obdiv, že stíháš všechny svátky 😂😂 já dodržuju jen Vánoce 🎄 ten pátek vypadá skvěle! Musím přítelovi pristě zkusit vytvořit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Very original recipe. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi šikulka! To je boží! :) Líbí se mi tvá tématická jídla. Jako třeba Mikuláš apod. Věřím, že menu udělalo velikou radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vy jste měly krásné valentýnské menu, ani by mě nenapadlo z čeho všeho se dá vytvořit srdíčko.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️