pondělí 7. února 2022

Leden 2022

 Vítám vás u takové mé klasické rubriky článků, a to je měsíční shrnutí :D. Minulý rok jsem vydala každý měsíc a letos bych ráda pokračovala. Vždy si u těchto článků říkám, jak rychle ten čas letí, že už je zas další měsíc pryč a u tohoto to není výjimkou. Vždyť ten rok teď začal a už je konec prvního měsíce, hrůza :D. A co se tedy dělo u mě v lednu?

Pokud mě sledujete déle, asi víte, že jsem ke konci prosince porodila syna. Tudíž se můj leden nesl ve znamení šestinedělí, takže starání se o mimčo. Parádní bylo, že 2 týdny v lednu měl manžel otcovskou dovolenou, takže byl celé dny s námi.

Nošení v šátku :)

Žádné šílené výlety se tedy nekonaly, protože s takovým malým miminkem v zimě nikam na hory nepojedu :D. Chodili jsme ale na procházky (když to počasí dovolilo) a třeba zajeli i někam trošičku dále, ale přece jen blízko na prochajdu :).

Procházka v parku

Zajela jsem se s malým podívat i do své práce a vlastně jsem občas, fakt jenom krátce a trošičku, pracovala, když to čas, energie a hlavně maličký dovolil. Mě má práce baví, takže to nedělám z povinnosti :). A nějaká korunka navíc se taky šikne :).

Od kolegů z práce :)

Prochajda okolo přehrady :)

Poprvé sama venku se všemi dětmi :)

Kromě toho jsem občas něco vytvořila v kuchyni, ale jinak se nic závratného nedělo. Pár probdělých a probrečených nocí, „oslavených“ 6 týdnu na světě (tedy i 1 měsíc) malého, pár návštěv u doktorky, čas s rodinou a pak už jen vše zmíněné v článku :).

Pohoda jahoda

Jaký byl váš leden? Máte nějaká předsevzetí do nového roku a podařilo se vám v nich začít? :) Teď nemám moc nápady na články (kromě receptů, které občas zkouším), tak kdyby vás něco zajímalo a napadl by vás pro mě nějaký tip, sem s ním :D.

12 komentářů:

  1. To jsi měla celkem fajn dny, že? Líbí se mi, jak umíš šátkovat, já bych se bála, že mi to miminko prostě vypadne :D Ten dárek od kolegů je krááásný! No a máš pravdu, uteklo to rychle jako vždy. Leden nic moc kvůli té epilepsii no :( Ale jinak dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, uteklo to jako voda :). Já se toho nějak nebála, nepřemýšlela jsem nad tím tolik :D. Bude lépe <3.

      Vymazat
  2. U mě byl hlavně ve znamení zlouskoveho a akorát jsme si udělali výlet do zoo do Olomouce, to bylo vše :) mě ty receptove články úplně stačí ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že zkoušky hotové a výlet musel být super :). To jsem ráda <3.

      Vymazat
  3. Úplně cítím tu pohodovou atmosféru, jakou jste jistě měli během procházky. :)) Moc hezký leden!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi měla podle článku krásný leden, moc se mi líbí ty procházky, na tom bych sama ráda zapracovala!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi šikovná! Výborně zvládáš novou roli - maminky, do toho stíháš ještě pracovat. Klobouk dolů :) Jinak jsem zkoušela 4 recepty z tvého blogu a měly velký úspěch, děkuji <3 Já měla leden ve znamení zkoušek, takže samá škola a učení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně dělá to, že můžu dělat kdykoliv, jak dlouho chci a z domu a pak taky pomáhající partner :). Jé, tak to mě moc moc těší <3. Hlavně, že se zkoušky povedly :).

      Vymazat
  6. Role maminky ti moc sluší 🤗. My v lednu podnikli dva výlety, jen z toho druhého jsem se ještě nedokopala v fotkám 😄.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3. Jé, tak těším se na článeček i z druhého výletu :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️