čtvrtek 3. února 2022

Kokosová bábovka s bílou čokoládou

 Chci se s vámi podělit o recept, který potěší všechny milovníky kokosu. Jedná se o kokosovou bábovku s přídavkem bílé čokolády, která jí akorát chuťově vylepšuje. Mně se teda nepodařilo ji hezky vyklopit (ach ty bábovky), ale třeba u vás bude mít více štěstí. Každopádně chuťově byla skvělá :).

Potřebujeme

  • 1 hrnek kokosu
  • 1 hrnek kokosové mouky (lze nahradit špaldovou, celozrnnou nebo hladkou)
  • 1 hrnek špaldové mouky
  • 1 hrnek mléka 
  • 1/2 hrnku oleje nebo rozpuštěného másla
  • 1/2 hrnku kokosového oleje (může se nahradit klasickým olejem či máslem)
  • 1 hrnek erythritolu
  • 3 vejce
  • 1 vanilkový cukr
  • 1 kypřící prášek
  • 100 g bílé čokolády
Všechny suroviny smícháme dohromady. Pokud je vzniklé těsto příliš tuhé, doředíme mlékem. Poté ho vlijeme to vymazané a kokosem vysypané bábovkové formy. Pečeme v troubě na 180 stupňů cca 45 minut. 

Pokud přidáte do bábovky nasekané mandle, vytvoříte si takovou bábovku alá raffaello :).

Bábovka připravená do trouby

Taky se mi povedlo ji nahoře trochu přípéct :D

Nepovedená kráska :D

Dobrou chuť

Máte rádi kokos? Já osobně miluji kokosové příchutě a vše z něj :D. Zkoušeli jste někdy nějakou kokosovou bábovku nebo jiný dezert? :)


22 komentářů:

  1. Milujem kokos, rada pečiem kokosové koláče i bábovky.
    Cesto na túto bábovku sa mi zdá dosť husté, ale určite skvele chutila :-)
    A kokosom vysypávam všetky formy :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji kokos <3. Je takové husté, to ano :).

      Vymazat
  2. Já kokos mám hodně ráda. Přidávám hobliny do svého musli a kokosem také vysypávám formy. Dneska jsem si zrovna kupovala kokosovou tyčinku. Jinak kokosovou bábovku znám od svojí mamky :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosovou bábovku jsem nikdy nezkoušela.. 🙈, kokos totiž moc nemusím.. A to vůbec nevadí, že se hezky nevyklopila. Příště se to určitě povede. Musím tedy za sebe říct, že od doby co používám jen silikonové formy, tak se vždy vyklopí krásně 🤩 - vždy vymažu máslem a vysypu moukou 🙂. Ale chuťově byla určitě vynikající! 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já kokos zase můžu :D. Silikonové formy jsou super, to ano, já bohužel bábovkovou nemám ze silikonu :D.

      Vymazat
  4. Kokosovou chuť nemám moc ráda, ale ta bílá čokoláda...mmmm, miluji ♥ Já dělám svou klasickou bábovku zdravější verzí a převážně kakaovou. Doma se po ní můžeme utlouct :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já můžu oboje :D. Hlavně, když se spojí :D. I klasika je super :).

      Vymazat
  5. Já mám kokos moc ráda, děkuju za inspiraci, co upéct :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, doufám, že se když tak povede vyklopit aspoň tobě :D.

      Vymazat
  6. Já mám kokos taky moc ráda - všechno z něj. 🙂 Bábovky jsou fajn, máme doma bábovkovou kuchařku a recepty jsou tam skvělé.
    Přeji ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta musí být super :). Děkuji, já tobě krásný nový týden :).

      Vymazat
  7. Kokos mám ráda tak napůl, stačí mi ho málo :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosové dezerty patří k mým nejoblíbenějším, naprosto je miluju! Tuhle bábovku tím pádem musím co nejdřív vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také :). Doufám, že se povede vyklopit :).

      Vymazat
  9. Kokosovou bábovku dělám ráda :) také se vždycky bojím, že se mi nepodaří vyklopit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Už takovou dobu mám doma kokosovou mouku, tak už aspoň vím, co s ní! Děkujeme za inspiraci 😍

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Super tip, také mám doma kokosovou mouku a přemýšlela jsem, co bych mohla upéct. Ale připomnělo mi to, že když jsem byla před pár týdny v CZ, tak mi psal přítel, že má strašnou chuť na bábovku a že už si ji peče. Chudák z toho nic neměl, máme divnou troubu a zvenku se spálila zatímco vevnitř byla tekutá... Chudák ji musel vyhodit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️