čtvrtek 7. dubna 2022

Beskydy – procházka z Malenovic

 Dnes vás vezmu na jednu z našich zimních krátkých procházek v Beskydsku. Pokud tuto oblast znáte, určitě jste už o obci Malenovice slyšeli. Dá se z ní jít třeba na královnu Beskyd, tedy Lysou horu. My ale zvolili jen velmi krátkou procházku po okolí, protože byla zima a měli jsme s sebou dvouměsíčního syna :).

Skvělé je, že u restaurace Borová je parkoviště (v okolí jich je víc), které je zdarma. My potom hned vyrazili nahoru ke kostelu na vyhlídku. Mají to tam opravdu moc hezky udělané :).






Pak už jsme jen šli k Hospůdce u Pacošů, což je fakt kraťoučký úsek, jen je to do kopce. Musím se přiznat, že jsem ze sebe byla mírně v šoku, jak mě to zmohlo, když předtím jsem byla zvyklá šmatlat pořád po horách. Nevím, jestli to se mnou udělalo to těhotenství nebo co, ale kondička je na bodě mrazu :D. Sice jsem na sobě měla malého, ale i tak :D.


Pak už jsme šli jen zpět. Trasa má se vším všudy cca 4 km, takže fakt kraťučká :). Ale vyhlídka stojí za to :). Tentokrát jsme s sebou neměli naše psí děti, protože byli „u babičky“ :D. S nimi by ale tato procházka byla taky v pohodě zvládnutelná, jen nejdete po žádných lesních cestičkách, ale asfaltkách.

20 komentářů:

  1. To je moc hezké místo. Mám vyhlídky ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, jsem vostuda, nikdy jsem v Beskydech nebyla. Krásný víkend přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám za rohem, tak tam jezdíme často :). Děkuji, já přeji krásný týden :).

      Vymazat
  3. Moc hezké místo i fotky.
    Přeji pěkný víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já si myslím, že malej je slušné závaží a je úplně normální, že tě to zmohlo :D :) Aspoň jste se všichni na chvíli vyvětrali <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a tobě to moc sluší, jak se usmíváš :) Trošku mi to připomíná vyhlídku u nás ve F-M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi milá <3. Vůbec nevím, kde myslíš :D.

      Vymazat
  6. Byla to určitě parádní procházka :) těhotenství ti moc prospívá, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už těhotná nejsem :D.

      Vymazat
    2. Jsem fakt hloupá, pardon :D myslela jsem samozřejmě mateřství! Moc se omlouvám :D

      Vymazat
    3. Nejsi, v pohodě, to se stane :D

      Vymazat
  7. Pěkný kostelík a i vyhlídka 🤗. I krátké - rychlo-výlety můžou být fájn 🤗.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký výlet a pěkný kostelík

    OdpovědětVymazat
  9. To musela být příjemná procházka, moc hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️