pondělí 11. dubna 2022

Mrkvovo-celerové kuličky

 Tak o tento objev se s vámi prostě musím podělit! Byla jsem trochu skeptická k těmto zeleninovým kuličkám z mrkve a celeru, ale výsledek mě mile překvapil :). A dokonce kuličky chutnaly i muži, což je opravdu, co říct. On totiž zelenině moc nedá :D.

Potřebujeme

  • 2 střední mrkve
  • půl celeru
  • ovesné vločky
  • 1 vejce
  • oblíbené koření
  • sůl, pepř

Nejprve si očistíme n na malé kousíčky nakrájíme zeleninu, kterou následně uvaříme do měkka. Poté scedíme a rozmixujeme na pyré. Pak už jen smícháme s ostatními surovinami. 

Kuličky jsou mazlavé, nelekněte se. Lépe se s nimi pracuje s mokrýma rukama. Množství ovesných vloček jsem dávala od oka, prostě tak, aby se daly vytvarovat kuličky.

Pak už jen pečeme (já použila horkovzdušnou fritézu) 5–10 minut na 200 stupňů.

Syrové kuličky

Upečené kuličky

Výborné jsou s bramborovou kaší :). Zkoušeli jste někdy nějaké zeleninové kuličky? :)

20 komentářů:

  1. Guličky vyzerajú výborne, rada ich vyskúšam v horkovzdušnej fritéze, pečiem v nej všetko a je super :-)
    Pekný týždeň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám horkovzdušnou fritézu moc ráda :). Tobě taky :).

      Vymazat
  2. Tak k tomu bych byla také skeptická :D Ale ve výsledku nevypadají vůbec špatně!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, to vypadá skvěle. Zkusím o víkendu připravit. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Bramborovou kaši miluju a mohla bych ji mít furt a snad ke všemu 😂, přítel ji umí strašně dobře. Kuličky nevypadají vůůbec špatně 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji zas tak často nedělám, z brambor mám nejraději pečenou variantu :D.

      Vymazat
  5. Já mám ráda falafel, ale jiné zeleninové kuličky jsem nezkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Falafel jsem myslím někdy zkoušela a taky mi chutnal :).

      Vymazat
  6. Tak já skeptická zůstávám - nemám ráda celer ani bramborouvou kaši A vlastně ani vařenou mrkev :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, tím pádem je to celkově špatná kombinace pro tebe :D.

      Vymazat
  7. Kuličky vypadají moc dobře, akorát moc nemusím celer :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to zajímavě, díky za tip, ráda vyzkouším :) horkovzdušnou fritézu máme taky a nemůžeme si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že bude chutnat :). Fritéza je boží :D.

      Vymazat
  9. Vypadají opravdu chutně, moc ráda recept někdy zkusím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️