čtvrtek 28. dubna 2022

Duben 2022

 Další měsíc je za námi, a proto přicházím s tradičním měsíčním shrnutím. Konečně se už občas ukázalo jaro, i když sněžení taky nechybělo (už taková klasika v dubnu :D). Letos v dubnu taky byly Velikonoce, jak všichni víme. No nic, nebudu to dál okecávat, tak co se u mě dělo zajímavého?

V dubnu jsem začala hodně chodit na procházky s kočárkem. Malý s ním měl ze začátku trochu problém a nechtěl v něm moc bývat. Teď už ho ale začíná lépe snášet a občas se mu tam spí lépe než doma :D. Kromě toho jsme také chodili opět na plavání, už jsme dokonce byli i v bazénu, kde se mu líbí víc, než ve vaničce :D.

Velikonoce jsme nějak nehrotili, neprožívali. Přesto jsem svým chlapcům chtěla něco dát, takže dítě dostalo jedny krásné tepláčky (to je spíš dárek pro mě :D). Muž jen nějaké dobroty. Udělala jsem menší výzdobu a napekla nějaké dobroty, protože to mě prostě baví. Ve velikonočním článku jsem vám napsala nějaké tipy na trochu jiné pohoštění :). U nás ale nechyběl ani tradiční beránek a minimazanečky.


Procházeli jsme se i s pejsky, když bylo pěkné počasí. Když se všemi našimi dětmi chodím sama, tak mám malého v nosítku, nedokážu si představit, že bych jela s kočárkem :D. 

Stihli jsme i pár výletů, jeden přímo na Velikonoční pondělí k zřícenině hradu Šostýn, o které jsem vám už jednou psala. Další se konal na pěkné místečko, o němž vám napíšu samostatný článek :).

Velikonoční pondělí na Šostýně

Jinak prostě taková klasika, život na mateřské :D. Občas trochu pracuji, peču, vařím, když to časové možnosti (nebo když hlídá muž) dovolí. Smějeme se, pláčeme, uspáváme, občas se hroutíme, jindy víříme radostí :D. Chlapec nám roste jako z vody, dělá pokroky a fakt to hrozně letí! 

Můj malý lišák💓

Jaký jste měli vy duben? :)

21 komentářů:

  1. Užili ste si Veľkú noc a malý je rozkošný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi hezký duben. My jsme měli skoro celý měsíc deštivý, i sníh se objevil. Ale slunečných dnů taky nechybělo. Pejsci si je užívali na procházkách, my na zahradě. Velikonoce slibovaly hezké počasí, nakonec byly deštivé, ale užili jsme si je, i když jsme to taky nijak neprožívali. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné shrnutí. A skvělé tepláčky s liškou na zadečku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak ze mne Bloger udělal anonyma (všeobecně mi přijde, že přidávání komentů trochu v poslední době zlobí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co to zase blbne :D. Ty tepláčky jsou super :D.

      Vymazat
  5. Duben byl pro mě hlavně ve znamení školy a práce, ale i tak jsem si udělala párkrát hezký odpočinkový den, užívala si sluníčka a tak :) Jo a oslavila jsem dvacet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :). A opožděně všechno nejlepší! :D

      Vymazat
  6. Upekla jsi pořádně čokoládového beránka, hned bych ochutnala :D Já měla duben plnný povinností do školy, ale Velikonoce jsme si užili náramně, hlavně ty slunečné dny, oc je doprovázely :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten beránek se ti moc povedl, musel být pěkně čokoládový 🙈 a ty tepláčky jsou kouzelné 🥰, celkově se mi tyto zvířecí motivy strašně líbí 🙂. U nás byl duben takový všelijaký, co se týče počasí.. stihli jsme procházku po Praze, pak oslavu prvních narozenin (synovce, přítele), pak jsem pekla velikonoční dobroty a s přítelem jsme navštívili první letošní festival 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl :D. Taky jsem ujetá na zvířecí motivy :D. To jste stihli krásné věci :).

      Vymazat
  8. Nádherné tepláčky, obrázek a miminko <3 Já na Velikonoční pondělí hrála tenis :D jinak jsem hodně fotila a jezdila na kole :) jaro mám moc ráda, takže si ho naplno užívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3. To je taky super strávení Velikonoc :D. Krásný duben jsi měla :).

      Vymazat
  9. Také Velikonoce nijak zvlášť neprožíváme, ale beránek a mazanec nesměly chybět! :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, lišáček, to je roztomilé :) My jsme Velikonoce moc neřešili, rodiče nám schovali po zahradě čokoládové dobrůtky a vůbec... asi je to hloupé, ale já mám prostě Velikonoce ráda hlavně kvůli čokoládě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super zábava na Velikonoce :). To chápu, já taky kvůli dobrotám :D.

      Vymazat
  11. Když to tak čtu, tak to jsem zvědavá na sebe u mateřství :) ale věřím, že si to užíváš a dítko dělá radost. Moc pěkný duben.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mateřství je zkrátka jízda :D. Občas na hlavu, náročná, ale stojí za to :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️