čtvrtek 21. dubna 2022

Knižní tip – Jak přežít svého muže

 Dnes mám pro vás opět tip na jednu pohodovou četbu, kterou jsem nedávno přečetla. Jedná se o knížku Jak přežít svého muže od české autorky Jany Bernáškové.

Jedná se o žánr román pro ženy, který v poslední době čtu nejraději. Jsou to takové fajn oddechovky, žádné složité čtení, myšlenky, prostě když potřebujete vypnout. Navíc já ráda dávám šanci českých autorům.

Příběh je o jedné herečce Lucii žijící v Praze se svou malou dcerou. S dceřiným tatínkem žijí odděleně, takže je víceméně „matka samoživitelka“, ale tatínek na dceru přispívá a také ji občas vídá. Lucii končí mateřská dovolená a jejím povoláním je herectví, takže se snaží uplatnit kde se dá – divadlo, reklamy... Chodí na různé castingy a snaží se někde uchytit, což se jí ne vždy daří.

Kromě toho se dostává do různých bláznivých situací, a to ať už vztahových nebo zkrátka různých životních. V knížce ale své (i když nepříjemné) životní krize popisuje vtipně a s humorem, takže se člověk dokáže nad její situací hezky povznést. Také se často setkává se svými kamarádkami a velmi často povídá sama se sebou, tedy svým vnitřním hlasem, který nazvala Šedivka. Lucie se také víceméně snaží najít životní lásku, podaří se jí to?

V této knížce se ocitnete ve světě mateřství, filmu i vztahových zápletek. Román skvěle pobaví a hodí se fakt pro takovou odpočinkovou četbu. Já ho určitě doporučuji všem, kteří vyhledávají jednoduché čtení, které pobaví a mají rádi zápletky z každodenního života.

Ten zelený přelep označuje, že jsem knížku pořídila z druhé ruky na Martinusu :)

Četli jste někdo tuto knížku? :) Od této autorky jsem přečetla i knížku Coura, na kterou vám brzy nasdílím také svou recenzi.

12 komentářů:

  1. Neznám knihu a ani autorku. Já čtu spíš detektivky a thrillery, ale občas zabrousím i do jiných vod, takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku znám jen z internetu, ale jako odpočinková četba určitě fajn. Zrovna dneska se taky chystám jednu takovou nenáročnou knížku začíst číst. Po detektivce taková vždycky bodne. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku ani autorku neznám, ale určitě to bylo fajn čtení :) úplně se s tou knížkou vidím někde u moře na pláži!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Od autorky jsem nečetla ani jednu knihu. Docela by mě zajímalo jak píše, ale více mě láká ta druhá kniha Coura :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Couru doporučuji přečíst až jako druhou, navazuje na tuto :).

      Vymazat
  5. Nečetla jsem, popravdě ani neznám autorku, ale třeba časem

    OdpovědětVymazat
  6. Už podle názvu ta knížka vypadá zajímavě! :D Určitě je to super čtení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️