pondělí 4. dubna 2022

Nepečené skořicové košíčky

 Dnes mám pro vás jednu nepečenou, moc chutnou rychlovku. Pokud máte rádi skořici a takový mírný nádech kokosu, musíte tento recept vyzkoušet! Pokud vám ale tato kombinace nesedí, chuť kokosu z něj lze nahradit jiným ořechovým nádechem, nebojte :). 

Potřebujeme

Spodní vrstva

  • 1 hrnek kokosové mouky (lze nahradit mandlovou)
  • 1/4 hrnku rozpuštěného másla (v případě využití kokosové mouky zkuste kokosový olej)
  • 1 lžíce čekankového sirupu
  • 1 lžička skořice

Náplň

  • 160 g čistého žervé
  • 100 g tvarohu v alobalu
  • 2 lžíce čekankového sirupu
  • 1 lžička vanilkového necukru (nebo vanilkového cukru)

Na posypání

  • lžíce erythritolu (nebo cukru krystal)
  • 2 lžičky skořice

Nejprve si smícháme všechny suroviny na spodní vrstvu, kterou natlačíme na formiček na muffiny a necháme je zmrazit 10 minut.

Spodní vrstva

Mezitím vytvoříme náplň smícháním všech ingrediencí a navrstvíme ji na zmražené košíčky. 

Náplň

Pak už jen smícháme posypku a posypeme košíčky. Necháme vychladit v ledničce a můžeme dlabat :).

Posypáno

Dlabeme

Inspirovala jsem se tímto receptem :). Zaujala vás taková kombinace? Já ráda zkouším různé chutě a skořice a kokos jsou mí miláčci :D. Každopádně jsem tady ten kokos moc necítila :).

10 komentářů:

  1. To vypadá dobře, určitě vyzkoušíme. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, Teri, to vypadá výborně!! A tohle mi poslat poštou nechceš? :D :D Dneska jsem snědla poslední dobrůtku od tebe, bude se mi po nich stýskat :( :D <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, jestli by pošta zvládla :D :D. Jsem ráda, že chutnalo <3.

      Vymazat
  3. Och mňam. Asi by som také články nemala čítať večer. Spravila si mi veľkú chuť

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá roztomile 🤗😍, hned bych si jeden košíček dala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️