čtvrtek 31. března 2022

Březen 2022

 Čtvrt roku je za námi a já přicházím s tradičním článkem, kdy vám shrnu svůj měsíc. Tentokrát se tedy podíváme, co zajímavého se u mě dělo v březnu :).

Tentokrát článek nebude vůbec dlouhý, protože se toho teď zkrátka tolik neděje. Na výlety moc nejezdíme, zato jsme nachodili spoustu procházek v našem okolí. Konečně začalo krásné jarní počasí, malý dorostl do nosítka, tak hodně chodíme ven :). Nemám ani nějaké fotky, protože si procházku prostě užíváme tak nějak spolu bez telefonu. Jen my 3 a psi :).

Občas to dopadá i takto :D

I když jsem psala, že na výlety jsme moc nejezdili, jeden jsme přece jen podnikli! Bylo to v poslední víkend v březnu, kdy bylo moc pěkně a vyrazili jsme se projít kolem řeky Morávky v Beskydech :).

Ani na naše psí děti se nesmí zapomínat :D

Pak se poslední dobou bavím i tvořením v kuchyni, když se najde prostor. Většinou tedy o víkendu, kdy se malému věnuje tatínek :D. Pak si občas čtu knížku, třeba hodinku denně popracuji, ale jinak se věnuji našemu 3měsíčnímu synovi. Strašně to letí! A pak co 1–2 týdny chodíme na vaničkování, tedy plavání pro mimča :).

Pečeníčko

Jinak asi nemám moc co říct. Byla jsem jeden den i nemocná, kdy jsem fakt proležela s 39 teplotou. To bylo celkem náročné s miminkem, ale muž i naše rodina mi pomohli, ještě, že je mám 💓. A naštěstí další den už jsem byla fit. Jaký byl váš březen? :)

18 komentářů:

  1. To už mu jsou tři měsíce? No to šíleně letí! :-) Je hezké, že se o tebe měl v horečkách kdo postarat, muselo to být strašné, člověk fakt odpadne a každá pomoc se hodí. Můj březen byl veselý. Byli jsme v Polsku, dělala jsem si radosti a na konec mě chytnul Covid :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí :). Nebylo to moc příjemné no :D. To je dobře, Polsko závidím :). Ajaj, brzy se uzdrav :-*

      Vymazat
  2. Neskutečný jak to letí.. 🙈. Nemocní jsme s přítelem byli bohužel také.. nejprve já a pak on 😕. V březnu jsem stihla s mamkou navštívit výstavu orchidejí, zajít na východ slunce na Petřín s přítelem a pak ještě na procházku po Vyšehradě 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? :O Jejda, ty nemoci jsou teď všude! To jsi měla moc hezký měsíc :).

      Vymazat
  3. Teplota mě mrzí. Přítel má 2leteho prcka na střídače a nedokážu si představit nemoc. Musí to být náročné s dětmi. Je fajn, že jsi na to nebyla sama



    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to bylo jen jeden den :). Naštěstí mi fakt všichni pomohli :).

      Vymazat
  4. Také jsem moc ráda, že tu máme jaro. V týdnu chodím v Budějkách na procházky a vyndala jsem kolo :). Nemoc s maličkým musela být náročná. Ještě, že už je ti dobře <3 já měla bohužel konec března smutný :(, ale jak se říká, po každé bouřce vyjde slunce...

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, tobě to tak sluší, ty máš takový milý úsměv :) To je dobře, že ti bylo zle jen jeden den. Nedávno se mi to stalo taky a nechápala jsem, co to bylo :D No a jinak máš samozřejmě pravdu, hrozně to letí... my tady máme sníh, tak si říkám, ten tady měl být tak před třemi měsíci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Taky vůbec netuším, co to bylo :D. Taky už tu máme sníh, hnus :D.

      Vymazat
  6. Jako by to bylo včera, fakt hrozně to utíká :) Už jsem se těšila na to jarní počasí a nám tady začalo včera sněžit... :D Tak snad se zima brzo spakuje :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se těšila, vypadalo to nadějně a taky u nás přišel sníh... děs :D.

      Vymazat
  7. POslední březnový víkend byl na procházku kolem řeky jako stvořený :).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi hezký březen, Terko. 🙂
    Ten můj byl takový obyčejně klidný, plný sluníčka, že jsme se rozhodli uklidit terasu po zimě, ale vzápětí začalo pršet a sněžit, takže konec měsíce a začátek nového nic moc, ale snad už sníh dlouho strašit nebude. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že klidný :). Taky v to doufám :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️