čtvrtek 17. března 2022

Knižní tip – Zuby nehty

 Jsem na sebe pyšná, protože jsem se konečně dokopala ke čtení! Minulý rok jsem nepřečetla skoro nic, tak letos se polepšuji. Baví mě teď různé romány pro ženy, takže v knihkupectví nebo na internetu brouzdám v těchto vodách. Zaujala mě knížka Zuby nehry od autorky Colleen Colemanové, která asi není moc známá. A jak se mi tedy knížka líbila?

Anotace

Devětadvacetiletá Katie Kellyová má stále nějaký problém. Dávno by mohla mít dokonalý vztah a vysněnou kariéru, ale přítel se s ní rozešel, protože dal přednost cestování po světě, a tak přespává u kamarádky na gauči a dočasně pracuje v domově důchodců – už druhým rokem. Takový život si rozhodně nepředstavovala. Díky osmdesátileté Martě, která si vychutnává život plnými doušky, a také díky své zarputilosti a vášní pro vaření se chopí jedinečné příležitosti a vsadí všechno na jednu kartu. A i když se někdy zdá, že cesta za světlou budoucností nikdy neskončí, je plná nečekaných setkání, splněných snů a dobrého jídla.

Knížka se mi četla skvěle. Je to taková fajn oddechovka, ale nedá vám spát. Zkrátka se musíte přemlouvat, že tu další kapitolu přečtete až zítra :D. Teda alespoň do nějaké části někde ke konci je to prostě napínavé a zajímá vás, jak to celé dopadne. Po jisté události už to tolik netáhne k nekonečnému čtení, ale přesto mě příběh stále bavil a stane se v něm ještě pár zvratů.

Není to žádná šílená slaďárna (ale nebojte, zamilovaný páreček s různými problémky a zápletkami se v něm samozřejmě nachází), Vlastně jde spíše o vyhrabání se ze špatné životní situace na nějakou lepší. A i když se zdá, že už Katie dosáhla svého vrcholu, který si vždy přála, zjistí, že to není úplně ono. Příběh je tedy dobře ztvárněn, protože taková bývá kolikrát i realita.

Slyšeli jste někdy o této knížce? :)



14 komentářů:

  1. Děkuji za tip. Knížku ani autorku neznám, ale teď se mi taky podobné knížky dobře čtou, takže se po knize podívám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Moc díky za tip! O knížce jsem neslyšela, ale přidávám si ji na svůj seznam!

    OdpovědětVymazat
  3. Super tip, zrovna si dávám dohromady seznam knih, které bych si ráda přečetla a zaujaly mě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělé. že i při mateřské si dokážeš najít čas na knížku 🙂, věřím, že je to příjemné odragování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se (třeba při kojení :D).

      Vymazat
    2. Upřímně mě nikdy nenapadlo, že se u toho dá číst :D Ale zapíšu si tento poznatek do paměti a až někdy budu mít mimčo, zkusím to praktikovat, protože mi to přijde geniální!

      Vymazat
    3. Naše dítě se kojí ještě dost dlouho :D. Tak si ho položím na svůj improvizovaný kojicí polštář, otevřu knížku čtu :D.

      Vymazat
  5. O knížce jsem zatím neslyšela :) Já to čtení teď taky flákám, hlavně skrz školu. Kvůli ní teď nemám prakticky na nic jiného čas :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju za další tip, o této knížce jsem vůbec nesylšela. Ale moc mě láká informace, že se od ní človkě nemůže odtrhnout! TO je pro mě jeden ze základních kriterií skvělé knížky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️