pondělí 28. března 2022

Roláda alá bramboráky

 Na tento nápad jsem narazila na Instagramu. Nedalo mi to a musela jsem tuto roládu alá bramboráky vyzkoušet! Skvělé je, že „bramborákové těsto“ není tak mastné jako u smažené verze, a navíc je roláda naplněná šunkou a sýrem :).

Potřebujeme

  • 500 g brambor
  • 100 g hladké mouky
  • 1 vejce
  • 100 ml mléka
  • 1 stroužek česneku
  • sůl, pepř, majoránka
  • šunka, salám, sýr...

Brambory naškrábeme a nastrouháme nahrubo na struhadle. Přidáme k nim vejce, prolisovaný česnek, majoránku, hladkou mouku, přilijeme mléko a osolíme, opepříme podle chuti. Důkladně promícháme, aby se vše spojilo v těsto.

Těsto napatláme na plech s pečícím papírem a pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 40 minut. Poté vyndáme, naplníme šunkou, salámem, sýrem, zatočíme do rolády a šoupneme ještě na 5 minut do trouby. Necháme vychladnout, nakrájíme a podáváme.

Těsto před pečením

Upečené těsto

Náplň před pečením

Upečeno

Srolováno



Velmi dobrá a rychlá chuťovka, případně i večeře :). Zkoušeli jste někdy nějakou slanou roládu? :)

22 komentářů:

  1. Tak tohle jsem ještě nikdy neviděla :-D Bramboráky bohužel nejím, ale ráda je připravuji :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je ráda jim, ale moc nemusím tu přípravu :D.

      Vymazat
  2. Recept vyzerá zaujímavo :-) Mňam.
    Áno, pripravujem aj rolády na slano, najviac mi chutí špenátová.

    OdpovědětVymazat
  3. Něco velmi podobného jsem kdysi zkoušela :) vypadá to moc dobře! No hned jsem dostala chuť na bramboráky😋😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). A jéje, tak asi máš nápad na oběd :D.

      Vymazat
  4. Jůů to je opravdu skvělý tip na rychlou véču 😊🤗😍.

    OdpovědětVymazat
  5. Slanou roládu už ano (z listového těsta), ale bramborákovou ne. Zajímavý nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si často připravujeme třeba šneky z listového těsta, ale bramboráky jsme v takové verzi ještě neměli.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, vypadá to velmi dobře, zvláště pak, když roláda není tím pečením tak mastná. Vyzkouším ráda. Děkuji za tip. Krásný den přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není právě, to je super :). Není zač, doufám, že bude chutnat :).

      Vymazat
  8. To je zajímavý recept :) A nevypadá zas tak těžce, to bych mohla zvládnout :D Věřím, že je to dobré :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá moc dobře, díky za tip, určitě někdy vyzkouším :)

    Můj život ve slovech

    Můj knižní ráj

    OdpovědětVymazat
  10. Něco podobného znám z Rakouska. :) Fajn tip.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, děláš mi chutě :) určitě to je moc dobré! Dnes jsem dělala tvůj recept - zapečené brambory s kuřecím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak doufám, že chutnalo :). A moc mě to těší, že podle mě zkoušíš :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️