pondělí 21. března 2022

Listové kostky s tvarohovo-pudinkovou náplní

 Tímto receptem jsem se opět inspirovala na instagramu. Líbilo se mi, že se jedná o takovou jednoduchou rychlovku z listového těsta, protože takové snadné recepty se zkrátka někdy hodí :D. Navíc já miluji listové těsto, tvaroh i pudink, takže ideální kombinace pro mě (v původním receptu teda nebyl pudink, ten jsem si dodala). Mohl by se z toho udělat klasický závin, ale mně se právě líbí takový originální design :).

Potřebujeme

  • 2 listová těsta
  • 500 g tvarohu ve vaničce
  • 1 sáček vanilkového pudinku
  • 400 ml mléka
  • oblíbené sladidlo podle chuti


Nejprve si uvaříme pudink s cukrem v mléku. Poté ho smícháme s tvarohem a podle potřeby dosladíme. Jedno vyválené těsto dáme na plech s pečícím papírem a potřeme ho náplní.

Druhé těsto nakrájíme na malé čtverce, které přeneseme na náplň tak, aby se sebe nedotýkaly. Pečeme na 180 stupňů 20 minut. Po vychladnutí rozkrájíme v naznačených spojích. 

Zbylo mi pár prázdných čtverců, které se nevlezly, tak jsem je naplnila nutellou, smotala do kuličky, potřela vajíčkem a také upekla :).

Před pečením

Upečeno

Naporcováno

Zužitkované zbytky

Máte také rádi dezerty nebo jakékoliv pečení z listového těsta? Mně se líbí ta jednoduchost a velká variabilita :D.

22 komentářů:

  1. Mňam, vypadá to dobře a navíc jednoduše, určitě je vyzkouším udělat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché :). Doufám, že bude chutnat :).

      Vymazat
  2. Mňam, já tyhle věci z listového těsta miluju! <3

    OdpovědětVymazat
  3. super :) vypadá to jednoduše, ale určitě to bude velká mňamka!

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! Hned bych si takovou dobrůtku dala!

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji listové těsto, tvaroh i pudink. 🙂 Tvarohové dezerty a jiné sladké, kde je tvaroh, mám nejraději.

    OdpovědětVymazat
  6. Tybrďo, mňam! To by mi jedl i přítel! To je skvělý, vypadá to fakt parádně. Jsi šikulka! :-) Já tu teď jím zrovna zdravý makovec :-D

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá zajímavě 🙂. Listové těsto mám moc ráda a to jak na sladký tak i na slaný způsob. Nejraději mám tedy štrůdl nebo pizza šneky 🤗.

    OdpovědětVymazat
  8. Listové těsto nikdy nesmí chybět u nás v mrazáku. Hrozně mě baví různé variace, jak nasladko, tak naslano. Já osobně bych tak asi puding nedávala, ale dala bych tam povidla nebo mák (protože přesně na to jsem dostala chuť, když jsem viděla ten tvaroh :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Mmm, hned bych ochutnala ke kávě, vypadají famózně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super tip. Miluji pečení a inspiraci. Bohužel s tvarohem neuspěji u našich a u přítele zase s pudinkem xD ale třeba někdy a budu " kecat" že je tam vše co jí. Někdy to projde 0:)


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, uvidíš, nebo třeba jednu z těch ingrediencí vynechat :).

      Vymazat
  11. Vzhled vypadá zajímavě :D Určitě je to moc dobré, díky za tip <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️