pondělí 14. března 2022

Košíčky alá ťapičky z bílé čokolády, s datlovo-makovou náplní

 Nepečená rychlovka ideální na zahnání chutí na sladké :). Všichni milovníci bílé čokolády a máku se budou radovat! Každopádně ty, kteří nemají v lásce datle, asi moc nepotěším :D. Pokud vám ale všechny tyto ingredience nevadí, určitě tyto košíčky zkuste :).

Potřebujeme

  • bílá čokoláda
  • datle
  • mák

Datle si předem namočíme ve vodě. Potom je rozmixujeme s mákem a máme vytvořenou náplň do košíčků.

Bílou čokoládu roztopíme a pak jí vyplníme dno košíčků (já měla silikonové formičky ťapiček, můžete použít silikonové nebo papírové košíčky na muffiny). Nechápe 5 minut zamrazit. Poté vytáhneme, navrstvíme připravenou náplň a opět polijeme čokoládou.

Pak zase zamrazíme a až nám košíčky ztuhnou, můžeme baštit :).






Tvořili jste někdy něco podobného? Nebo jste aspoň ochutnali nějakou takovou dobrotu? :) Já zkoušela i kombinaci s kokosem nebo arašídovým máslem, ale přiznám se, že mák za mě vyhrává :D.

20 komentářů:

  1. Tak až na ty datle dobrý, ty nejím 😁🙈, ale vypadá to hezky, taková chuťovka. Mohu se zeptat, odkud jsi objednala silikonovou formu? Už jsem taky po ní na Ali pokukovala.. 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, už vůbec netuším :O. Ale byl to nějaký český e-shop :D.

      Vymazat
  2. Krásne labky a verím, že aj chutné.
    Bielu čokoládu zjem iba kvalitnú, zato si viem recept predstaviť s horkou čokoládou :-) Mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že s jakoukoliv čokoládou by to byla mňam :D.

      Vymazat
  3. To je dokonalé! Můžu se zeptat, odkud máš košíčky? To máš z netu nebo jsi je někde viděla v normálním obchodě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je z nějakého e-shopu, bohužel si nepamatuji z kterého :/.

      Vymazat
  4. To je boží, ty tlapičky jsou roztomilé:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře a roztomile. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji datle a miluji mák, tohle je opět něco pro mě, mňam!

    OdpovědětVymazat
  7. Taková kombinace by mě vůbec nenapadla, ale v kombinaci s bílou čokoládou to může být výborné. Ale kamarád zbožněje všechny zmíněné ingredience, tak zkusím najít formičky a vyrobit mu to jako dárek k narozeninám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko to je skvělý nápad! Věřím že budou výborné :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou roztomilé, určitě musí i báječně chutnat! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Naposledy jsem na podobný způsob dělala šuhajky na Vánoce :) Asi bych i toto zařadila k vánočnímu cukroví a asi by mě to nenapadlo si to udělat během roku :D Datle mám ráda, takže bych určitě ráda ochutnala :) Akorát bych spíš volila tmavou čokoládu, kterou mám radši :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty šuhajdy jsem dělala podle tebe taky :). Mě by to zas nenapadlo přirovnat k vánočnímu cukroví, ale může být :D. Jasně, já mám ráda obě čokolády :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️