čtvrtek 3. března 2022

Únor 2022

 Druhý a zároveň nejkratší měsíc v roce máme za námi. Je fakt neskutečné, jak to vše letí. Letošní únor byl příjemný, co se týče počasí. Já nejsem moc milovník zimy a kolikrát už to venku zavánělo jarem a příjemnými teplotami :). Co zajímavého se mi tedy stalo v tomto měsíci? 

Vy, kteří mě sledujete déle, určitě víte, že jsem čerstvou maminkou, takže jsme spolu s malým zvládli druhý měsíc jeho života a načali třetí :). Už jdou vidět pěkné pokroky, hlavičku krásně drží, povídá si a když ho netrápí bříško, tak se i hezky usmívá :). Vyzkoušeli jsme si také vaničkování, což je takové plavání ve vaničce pro malá miminka, a to se mu moc líbilo. Měli jsme jít zase, ale můj „vykojený“ mozek mě opravdu někdy dostává a já si zapsala špatné datum :D. 

Podnikli jsme také jeden menší výlet do hukvaldské obory, o kterém vám ještě více napíšu v samostatném článku. Každopádně to bylo fajn, i když malý chvilku poplakával. Počasí nám přálo a hezky nás hřálo sluníčko :).

Opět jsem i hodně pekla a zkoušela různé recepty :). Vídala se s rodinou a také pár přáteli. Chodila na procházky po okolí. Mé dny jsou teď víceméně takové stejné, přesto ale jiné. Každopádně si to užívám, ale občas je to i na psychiku náročné, co si budeme :D. To je ale prostě mateřství.

Asi už nemám moc co více říct, je to teď vše taková klasika. Každopádně to, co se děje nyní ve světe je hrůza a upřímně mě to dost děsí. Ale zároveň se nechci tolik stresovat a nějak fungovat dále. Uvidíme, jak to vše dopadne, snad nějak „normálně“ a brzy. Držím palce a posílám lásku.

12 komentářů:

  1. Malej je moc šikovný ❤️ snad vam to vanickovani příště vyjde 😂 nechápu, že s malým tolik zvladas péct, já to teď vůbec nestíhám 😅 dortík vypadá skvěle, doufám, že se můžeme těšit na recept 😋 posílám moc moc lásky i vám ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šikulka <3. Dneska jdeme, tak snad :D. Ono, já kolikrát peču s ním nebo když je chlap doma :D. Děkuji a můžete <3. Děkujeme <3.

      Vymazat
  2. Únor byl opravdu krátký, utekl jako voda.. ale naštěstí počasí přálo 🙂. Myslela jsem, že v únoru stihneme ještě nějaký zimní výletík, ale nakonec jsme nikde nebyli. Venku už se ozývá jaro, jak ve vzduchu, tak i pozoruju jak se začínají klubat pupeny u stromů a vše se začíná příjemně pomalu probouzet, už se těším na ty teplé dny 🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :). No, teď to zas vypadá jako zima :D.

      Vymazat
  3. Jéé, hukvaldská obora je super, tak se těším na článek :) No uteklo to jako voda... mějte se s malým krásně a žádné chmury.. taky doufám, že tohle všechno brzy skončí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tam mám ráda :). Děkujeme, no žádné chmury, dopadne to určitě dobře! <3

      Vymazat
  4. Já bych taky ráda zkoušela nové recepty, ale bojím se, že to nedopadne a nebudeme to jíst... tolik vyhozených peněz :/ :D Ale je fakt, že teď jsem dělala zdravý strouhaný koláč a přítelovi chutná, ale já jak nemám 100% chuť, tak mě nechutná. Recept mám od kolegyň, kterým chutná, tak mě docela štve, že mně ne (ale jak říkám, kvůli té ztráti chuti a čichu to cejtím jinak, než to ve skutečnosti chutná a tím to kazí celou chuť). Ach jo. Další důvod, proč teď nezkouším nic nového :/ Ale jinak jste měli celá rodinka krásný měsíc ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to chápu, taky se občas bojím, ale ráda v pečení experimentuji a i když to třeba není úplně nejlepší, tak to nějak většinou dojím :D. To je blbé, že nemáš tu chuť :/.

      Vymazat
  5. Malý dělá veliké pokroky! To je šikula <3 Muffiny jsem tento týden také dělala :D a dnes recept od tebe - zapečené brambory s kuřecím masem :) Těším se na článek o oboře :) Z čeho je ten dort? Vypadá moc dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím miminkem to jde fakt strašně rychle :O. Jé, to mě moc moc těší <3. Bude receptík :).

      Vymazat
  6. Únor utekl jako voda a březen na tom bude hodně podobně, jsme téměř v půlce, ale aspoň, že přichází jaro a venku začíná být tepleji. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️