čtvrtek 23. června 2022

Knižní tip – Procházky s Peetym

 Přicházím s dalším knižním tipem a recenzí na knížku Procházky s Peetym od autora Erica O´Greye. Upřímně jsem vůbec nečekala, že se jedná o knížku takového druhu (nevím, co jsem si před koupí myslela po přečtení anotace :D). Žila jsem v přesvědčení, že si kupuji nějaký psí příběh, které já ráda. Výsledek byl trochu jiný, ale i přesto jsem knížku zhltla, tak se s vámi o ni podělím :).

Knížka je vlastně životní příběh majitele Peetyho, kterým je pán ve středním věku. Seznamuje čtenáře se svou těžkou životní situací. Jednoduchá vážně není, má totiž šílenou nadváhu (170 kg), svůj život nenávidí a vlastně nemá pro co žít a radovat se. A to vše změní právě pejsek Peety.

Pejska zachrání z útulku a ten mu to vrátí zachráněným životem. S ním se dokáže vzchopit, zhubnout, najít si lásku, cestovat, zkrátka žít spokojený život. Ve svém příběhu popisuje jak svou předchozí cestu, která ho dovedla do tohoto bodu dna, tak i tu krásnou pouť za lepší budoucností.

Anotace

Laskavé a inspirativní povídání o tom, jak jeden opuštěný obézní pejsek z útulku pomohl jednomu opuštěnému obéznímu muži středního věku začít nový život a opět najít štěstí. Autor líčí svou pohnutou životní pouť od složitého dětství, které částečně prožil na ulici, přes raketový vzestup úspěšného právníka, jenž si svůj hektický životní styl udržuje pomocí drog, až po pracovní i osobní pád. Ve chvíli, kdy se propadá na dno deprese a zvažuje sebevraždu, objeví se nečekaná pomoc. Společně s Peetym se vydávají za dobrodružstvím, které je zavede na novou životní cestu.

Já opravdu na takové knížky nejsem, takže jsem se spíše minula výběrem při nakupování. Ovšem vůbec jsem nelitovala, kniha se mi četla skvěle :D.

15 komentářů:

  1. Kniha vypadá zajímavě, i když číst by mě asi nebavila, to už je trochu mimo můj žánr :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi přijde jako takový ženský román v pánském provedení :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem o téhle knize dlouho uvažovala, ale ještě jsem si ji nekoupila. Mám doma podobnou, jmenuje se Sophie. Je to moc hezký příběh i s přílohou fotek. 🙂
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na tyhle knihy taky nejsem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    Doma mám psíka Peetyho,
    ( asi tak ... sto kilo tlustýho )
    . . . devadesát má ve kohoutku,
    nevodím ho na koženém poutku !

    Mám
    na něj vodítko navíjecí !
    pěkně ho ovinu kolem plecí,
    když třeba je, - vodítkem trhnu,
    psík stojí, aniž by zdrhnul !

    Proč jsem já nedržel rukojeť ! "
    ( Jebb Hadrawa hledá odpověď ):

    " Jááá... lanko si uvázal kolem stehna,
    ( doufaje, že psík hned nevyběhna )

    Ten vyběh´ však za jiným psíkem !
    ... lanko se šoupalo smykem,
    a stalo se, že jsem popálený
    od stehna až k samému přirození !!"

    Popálený Jebb Hadrawa,
    jde rozčilen, sprostě nadává !



    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem viděla obrázek, myslela jsem si, že to hned bude o nějakém pejskovi a jeho příběhu.. ale asi by mi ani takové čtení nevadilo, je to zas takový jiný příběh 🙂, ale pejsek v tom vyprávění je také 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také :D. To ano, byl to zajímavý příběh :).

      Vymazat
  7. To zní zajímavě. Jako holka jsem příběhy o psech milovala, teď už jsem řadu let nic nečetla, páč to většinou probrecim. Ale budu to muset změnit. :)
    Sabča z www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
  8. O knížce slyším poprvé. Vypadá hodně zajímavě

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️