pondělí 20. června 2022

Nepečený krupicový koláč

Nepečené dezerty mám moc ráda. Jsou jednoduché, rychlé a dobré. Tento nepečený krupicový koláč představuje trochu netradiční moučník, který vás ale překvapí svou skvělou chutí :). Kombinace krupice s jemnou kávovou příchutí, pudinkovo-tvarohovou vrstvou a čokoládovou polevou chutná opravdu báječně.

Potřebujeme

Korpus

  • 100 g krupice
  • 60 g erythritolu (nebo cukru)
  • balíček Nescafé 2v1
  • 500 ml vody

Krém

  • 2 balíčky vanilkového pudinku
  • 250 ml vody
  • 250 ml mléka
  • sladidlo dle chuti
  • 75 g změklého másla
  • 125 g měkkého tvarohu (stačí ve vaničce)

Poleva

  • 100 g čokolády na vaření
  • 100 g zakysané smetany

Nejprve si uvaříme pudink na náplň, aby nám vychladnul. Klasika – oba sáčky pudinku v uvedeném množství vody a mléku a osladíme podle chuti. 

Pak přejdeme na přípravu korpusu. Ve vodě rozpustíme cukr, vmícháme Nescafé, krupici a uvaříme hustou kaši. Tu navrstvíme do zapékací mísy a necháme ztuhnout.

Přejdeme opět k náplni. Vyšleháme máslo a pak k němu přidáme i vychladlý pudink a tvaroh. Směs navrstvíme na korpus.

Nakonec polejeme polevou připravenou roztavením čokolády se smetanou. Necháme ztuhnout v ledničce a podáváme.

Krupicová vrstva

Náplň

Čokoládová poleva

Dobrota v míse

Podáváno

Já dala na dno zapékací mísy pečicí papír, ale nedělejte to! Krupicová vrstva se na něj akorát lepí :D.

12 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře a je to taková dobrá zdravá a zároveň rychlá nepečená alternativa. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá lákavě, děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Tak recept na koláč se základem z krupičky jsem ještě neviděla, zní to zajímavě (akorát já nerada kávovou příchuť ;-), takže nevím, jestli se do něj pustím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by to šlo zaměnit třeba za kakao nebo něco jiného :).

      Vymazat
  4. Týýjo tak moučník s krupicí jsem ještě neviděla 🙈, ale je super, že je to rychlovka 😊. Pro nečekanou návštěvu značka ideál.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je dost zajímavý recept, i když nic pro mě, já krupici nemám ráda :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️