pondělí 13. června 2022

Zapečené těstoviny s mletým masem, zeleninou a sýrem

 Jídla z jednoho pekáčku jsou nejlepší v tom, že jsou jednoduchá, rychlá a zašpiní méně nádobí :D. Navíc většinou i skvěle chutnají a můžete vykouzli tisíc možných variant. Já se dnes s vámi podělím o tuto těstovinovou verzi s mletým masem, špenátem, hráškem, zálivkou z cottage sýru, vajec a nakonec ještě posypanou strouhaným sýrem :).

Potřebujeme

  • těstoviny
  • 500 g mletého masa
  • listový špenát
  • 1/2 větší plechovky hrášku
  • 400 g cottage sýru
  • 2 vejce
  • 150 g strouhaného sýru
  • sůl, pepř, oblíbené koření dle chuti

Nejprve si uvaříme těstoviny, které následně nasypeme do zapékací mísy. 

Mleté maso si orestujeme na pávci s olejem, dochutíme solí, pepřem a kořením. Poté k němu přidáme listový špenát, trochu podlijeme vodou, přiklopíme pokličkou a dusíme cca 10 minut.

Cottage sýr smícháme s vejci a hráškem. Ochutíme solí, pepřem a směs nalijeme k těstovinám. Vše promícháme.

Poté do zapékací mísy zamícháme ještě podušenou směs masa se špenátem a vložíme do trouby vyhřáté na 180 stupňů. Pečeme 20 minut, pak vytáhneme, posypeme sýrem a ještě na 5 minut šoupneme do trouby.

Nezapečená směs bez sýru

Vše zapečeno i se sýrem

Dobrou chuť

Máte rádi takové jednoduché rychlovky z trouby? :)

12 komentářů:

  1. Já zapékám radději brambory, zapečené těstoviny u ná nejsou tolik v oblibě.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem nikdy neměla :-) Ale z rovna teď po ránu mám hlad, jdu se nasnídat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda rychlovky, je to super, my je děláme s plátky kuřecího :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to parádně! Děláš mi chutě :D Také mám ráda rychlovky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zapečené těstoviny moc ráda. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam! Tohle vypadá hodně dobře 😍, jen já bych to musela připravit bez špenátu, ten nejím 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se dal za něco zaměnit nebo zcela vynechat :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️