čtvrtek 2. června 2022

Květen 2022

 Typický článek o shrnutí mého měsíce. Májový měsíc máme za sebou a já vám jdu říct, co zajímavého se u mě v květnu dělo :).

Procházky! Nás syn se naučil skvěle spát v kočárku. Vlastně je to momentálně jediné místo, kde vytuhne fakt do minuty :D. Květen byl tedy ve znamení každodenních procházek (ještěže bylo tak krásné počasí!). Já si to teda náramně užívala, letošní jaro je kouzelné :).

I když byl květen velmi slunečný, ne každý den svítí i v běžném životě. Odešel nám rodinný pejsek, tedy mazlík u mé babičky. Já byla jako dítě u babi s dědou pečená vařená, takže pro mě znamenal opravdu hodně. Naštěstí se jednalo už o psí babičku a měla to rychlé. Ještě ten den jsem tam byla a naposledy se s ní viděla 💓. Takže 20. 5. 2022 nám v krásném věku 13 let odešla do psího nebíčka...

„Oslavila“ jsem vlastně svůj první Den matek :D. Chlap mi k tomu symbolicky koupil kokosové toffifee, protože jsem o něm pořád básnila, když jsem ho spatřila v letáku :D. Nemám ráda karamel, ale kokos miluji. V tomto mi ta chuť kokosu přebila ten karamel, ale zase to není něco, co bych si nutně potřebovala koupit znovu.

Podnikli jsme i pár výletů, ale s malým je to teď trochu náročnější. Vylezly mu zoubky a často bývá takový nespokojený, plačtivý, takže některé dny stojí za to a já večer odpadávám :D. V nosítku se mu už tolik nelíbí a v kočárku taky nevydrží zase dlouho – chce se hýbat :D. Těším se na sporťák, věřím, že to pro něj bude lepší, protože ho baví pozorovat, ale na bříšku v kočárku ho za chvíli bolí hlavička a v nosítku se cítí stísněně :D.

Jeden nepovedený výlet, kdy jsme se po 2 km otočili a šli zpět :D

Těch nepovedených věcí bylo více. Třeba jsem jednou vyrazili na výlet, který se celkem vyvedl, ale já potom nechtěně smazala všechny fotky z foťáku!

Jinak vlastně ani nevím, ty dny tak hrozně rychle utíkají a jsou víceméně na jedno brdo :D. Jaký byl váš květen? :)

12 komentářů:

  1. S kočárkem ti to moc sluší 🤗😊. Květen byl opravdu krásný, vydařil se na jedničku. Psí babičky je mi moc líto, ale dožila se velmi krásného věku! 🖤🕊 Věřím, že na sporťák se už těšíte oba dva, hlavně až malý bude moct všechno pozorovat 😊. A smazané fotky? to znám.. to se mi povedlo jednou ze školního výletu do Anglie kdysi, když jsem byla na základce.. ořvala jsem to pěkně.. 😭. My jsme v květnu byli v Zoo, navštívili jsme Pardubický Majáles, něco málo jsem upekla, s mamkou jsem byla na OpenHouse akci, nechala se obarvit 😁 a k svátku od přítele jsem dostala nádhernou 💐🌹.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3. Naštěstí dožila <3. Jo, on je hodně zvídavý :D. Ty fotky, to je pech :D. To zní jako super květen <3.

      Vymazat
  2. To je mi líto s fenečkou :( Taky jsem měla oblíbené pejsky u babičky a pratety, když jsem byla malinká. Babička měla křížence a prateta dva basety. Hodně jsem si s nimi vyhrála.
    Toho toffifee jsem si ještě v obchodě nebo letáku nevšimla. Mňam, taky koupím :D
    S těmi fotkami by mě klepla pepka :D ale co, stane se :D Já jsem omylem smazala celou složku hromadných mailů. Ještěže ne ty normální příchozí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psi jsou prostě nejlepší parťáci <3. Kup, dej vědět, jak ti chutnalo :D. No ty fotky mě hodně naštvaly :D. Aspoň, že to byly hromadné :D.

      Vymazat
  3. Nám nějak moc nevyšly květnové plány, ale zas to vynahradil nástup jara a prodloužené dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to hold nevyjde, ale tato náhrada je super :).

      Vymazat
  4. Je mi moc líto pejska. Taky jsme to už několikrát zažili. Je to vždy velmi smutné.
    Jinak jsi měla hezký květen. 🙂 U nás se nic moc neodehrálo - počasí moc nepřálo, květen u nás byl spíše chladný, ale i tak jsme si užili pár hezkých dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, já to zažila zatím tedy dvakrát. U nás byl květen právě skvělý, co se týče počasí :).

      Vymazat
  5. Ono existuje něco jako kokosové toffifee?? Oukej, tak to musím někde sehnat, to zní úžasně :D To s tím smazáním fotek z výletu mě mrzí, to muselo naštvat. Mě doteď bolí, co se mi stalo na základce, když jsme jeli se školou do Londýna na několik dnů a já kvůli poruše PC přišla o všechny fotky z něj :/ Od té doby jsem v Anglii nebyla a bylo to už dávno, tak spousta vzpomínek dávno zmizela, pořád mě mrzí, že si to nemám jak připomenout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to novinka :D. Naštvalo :D. Ou, to taky zabolí.

      Vymazat
  6. Já jsem hodně jezdila na kole, fotila, hrála tenis, byla u koní a tak :) kokosové Toffife jsem ještě neměla. Mrzí mě odchod psího kamaráda :( přeji upřímnou soustrast. S těmi fotkami je to pech. Taky se mi to jednou stalo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️