pondělí 30. května 2022

Testovinová směs s mozzarellou

 Taky milujete minutky, které zaberou opravdu minimum času a vykouzlí výborný oběd na stůl? V tom jsou parádní různé směsi, kde jen naházíte „co dům dal“. Přesně takto vznikla tato těstovinová směs s mozzarellou. A protože mi zachutnala, musím se s vámi podělit o recept :).

Potřebujeme

  • těstoviny
  • 2 rajčata
  • 1/2 větší plechovky hrášku
  • mozzarella
  • worcestrova omáčka
  • sůl, pepř, koření podle chuti
Nejprve si uvaříme těstoviny a při slívání vody si trochu odlijeme stranou.

Na oleji osmahneme nakrájená rajčata a hrášek, osolíme, opepříme, zalijeme worcestrovou omáčkou a dochutíme oblíbeným kořením. Poté podlijeme vodou z těstovin a chvíli dusíme. Na závěr přidáme uvařené těstoviny a nakrájenou mozzarellu a mícháme až do jejího roztavení.

Hotové na pánvi

Dobrou chuť

Já měla z minulého dne pár masových kuliček, takže jsem tuto směs podávala s nimi. Špatné by ale nebylo si orestovat rovnou ve směsi i kuřecí maso. Případně přidat ještě žampiony, ale ty by neuspěly u mého chlapa :D.


10 komentářů:

  1. Mhmm, to vypadá moc dobře :) Já jsem tepelně upravenou mozzarellu ještě nedělala. Měla bych to někdy taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Zkus, není to vůbec špatné :).

      Vymazat
  2. Jídla, kterým má kamarádka říká "vyklizená lednice" bývají často překvapivě fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám rychlovky z pánve nejraději - je to rychlé a chutné. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Rychlovky jsou nejlepší, také je moc ráda vařím 🤗.

    OdpovědětVymazat
  5. Těstovinová jídla mám moc ráda :) díky za tip

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️