čtvrtek 5. května 2022

Knižní tip – Coura

 Knížka Coura od české autorky Jany Bernáškové je vlastě pokračování knihy Jak přežít svého muže, o které jsem se již zmiňovala. Musím se přiznat, že jsem to ani před začátkem čtení obou knížek nevěděla, takže jsem ráda, že jsem se strefila v pořadí :D. Jaká tedy podle mě byla tato kniha?

Jedná se o román pro ženy, ve kterém pokračuje příběh herečky Lucie z předešlého dílu. Život ji do karet přihraje parádní roli v divadle, z čehož je opravdu nadšená, ale má to jeden háček. Ve hře hraje i její první láska, která Lucii tak trochu pomate myšlenky a najednou si není svými city jistá. V této době už je totiž šťastně zasnoubená s někým jiným. Podlehne tedy starým citům a rozvrátí svůj současný vztah s mužem, o němž si je jistá, že je úžasný a hodnějšího a lepšího by nenašla?

Knížka je opět psaná humorně, i když se jedná o třeba ne příliš příjemné životní situace. Je to opět takové lehké a oddechové čtení o každodenním životě herečky Lucie. Pokud vás tedy baví takové knihy, určitě si ji přečtěte, ale až po prvním díle :).

Knížka se mi líbila, ale první díl mi přišel o něco lepší.

Znáte tuto knížku nebo jste ji i četli? :)

8 komentářů:

  1. Neznám knížku a ani autorku. Ale díky za tip - až budu mít zas chuť na něco jiného než detektivku, tak mrknu v knihovně.

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku neznám. Ani nevím, že je to pokračování té předchozí. Děkuji za tip, myslím, že to bude fajn čtení. 🙂
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na oddychové a pohodové čtení, nějakou takovou knížku mám v plánu vzít si na dovolenou, tak díky za super tip! :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. O knížce jsem slyšela, ale ani jednu nečetla. Autorku znám z Vyprávěj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas neznala vůbec autorku předtím, než jsem si knížky přečetla :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️