čtvrtek 26. května 2022

Knižní tip – Všechno co dáme

 Dnes mám pro vás další knižní recenzi. Jsem na sebe pyšná, že se mi letos daří celkem dost číst (věřím, že se to asi zas jednou změní, až bude nás syn starší). Většinou čtu u kojení :D. Každopádně vám tedy něco málo povím o knížce Všechno co dáme od Kerry Lonsdaleové a jak se mi líbila či nelíbila.

Tuto knížku jsem dostala v rámci swapu s Míšou. Jedná se o romantický příběh. Kniha je psána z více pohledů, vždy po kapitolách. Hlavním hrdinou je fotograf Ian, který v knize vypravuje nejčastěji. Občas se objevuje retrospektiva, a to jako celá kapitola, tedy Ianův život v dětství. Vše má ale se vším souvislost a tyto kapitoly návratu jsou důležité a hlavně velmi poutavé.

Kromě toho, že je Ian úspěšný fotograf, má také manželku Aimee, která v knize taky občas vypráví, a 4letou dceru Caty. Neměl vůbec lehké dětství – jeho otec zanedbával celou rodinu a jeho matka měla rozdvojenou osobnost, což mu ze života dělalo peklo.

Od své rodiny se tedy v dospělosti odpoutal, ale svou matku i otce stejně v hloubi srdce miluje a i v současném životě se mu do života připlete zádrhel, který ho přiměje oba své rodiče znovu shledat.

Knížka je opravdu zajímavá, objevuje se v ní romantika, ale člověku hlavně nedá spát ten celkový děj. Popis Ianova dětství a co se svou matkou prožíval, zápletky v současnosti, čtenáře to úplně pohltí :D. Každopádně mě trochu zklamal konec, ale já jsem v tomhle divná, většinou se mi konce knih moc nelíbí :D. Nechci moc spoilerovat, tak vám přiložím ještě anotaci.

Anotace

Úspěšný fotograf Ian Collins udělal v životě jedinou chybu. Jeho matku to však stálo svobodu a jejich rodinu to dočista zničilo. Ian tak musel vyrůstat sám, daleko od svých rodičů. Po celou tu dobu se však nevzdal naděje, že svou matku znovu najde. Dnes má Ian všechno, co si mohl přát – kariéru fotografa, milující manželku Aimee a úžasnou dcerku Caty. Ke štěstí mu chybí jen dvě věci – článek v National Geographic a jeho matka. Když mu oceňovaný magazín konečně nabídne spolupráci, objeví se v Ianově životě po letech další zádrhel. Do života mu vstoupí James, bývalý snoubenec Aimee. A zatímco se Ian honí za kariérou a dávnými přízraky, vzdaluje se mu to jediné, na čem doopravdy záleží. Jeho rodina…

Zaujala vás kniha? Nebo jste ji četli? :)

4 komentáře:

  1. Nečetla jsem. A kdybych na ní narazila v knihovně, asi bych neměla problém ji přečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem, ale podle tvé recenze mě knížka zaujala. Děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️