čtvrtek 19. května 2022

Fotodeníček – jarní výlety

 Dnes vám ukážu nějaké fotky z našich jarních výletů. Nebude to žádný šílený čtecí článek, takže se jen můžete kochat a podívat se na místa, kde jsme byli :).

První várka fotek je z naší oblíbené procházky z Pražma kolem řeky Morávky a Mohelnice. Jezdíváme tam častěji a máme to tam rádi :).




Jedná se o sérii „běhacích“ fotek :D.





Pro změnu řeka :D









Objevili jsme taková žabí hnízda :).

Žabí hnízda

Další výlet byl ke zřícenině hradu Šostýn a Bezručově vyhlídce. V okolí je Naučná stezka Lašská - Kopřivnice. My ji prošli skoro celou, jen asi 2 zastávky jsme vynechali.

Nejprve tedy fotky u samotné zříceniny





Přesuneme se na další zastávku, tedy Bezručovou vyhlídku.

Výhled z Bezručovy vyhlídky poprvé

Výhled z Bezručovy vyhlídky podruhé

Bezručova vyhlídka

Ještě jedna zastávka u Jasníkovy studánky.

Jasníkova studánka


Hafani v akci




A poslední výlet, na který jsem vám nedávno sepsala i článek, je Památník II. světové války, Englišova vyhlídka a okolí.

Slezské zemské muzeum a Památník

Alej k Englišově vyhlídce

Výhled


A jdeme na typické běhačky :D.















A ještě jedná poslední, rodinná z výletu z Morávky kolem vrcholu Ropice a Lipový s kamarády :).

Tak to by bylo k dnešnímu fotočlánku vše :). Udělali jste si taky nějaký výletík na jaře?

18 komentářů:

  1. Jé, to jsou krásné fotky! Vy jste tak nádherná rodinka. My teď byli na dovolené v Jesiníkách a když vidím tu rozhlednu, hnedle bych šla! :-) O to víc vás obdivuji, že zvládáte sebe, pejsky a dítě. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :). Jeseníky jsou paráda <3. No, občas nezvládáme :D.

      Vymazat
  2. To byla pěkná zásoba fotek 🙂 a míst, která jste navštívili 🤗. Na té poslední vám to moc sluší, malý roste jako z vody 😍🥰.

    OdpovědětVymazat
  3. Chystáme se, jen místo hafanů vypustíme dítě :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla "jen" v Miláně, jinak jsme žádný výlet nestihli - buď jsem nemocná já nebo přítel, ale snad už se z toho dostaneme a budeme se moc i někam podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, hlavně, ať jste brzy fit a Miláno je náhodou paráda :).

      Vymazat
  5. Krásné fotky, líbí se mi běhací fotky a nejvíc se mi líbíš ty s mimískem :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, jako vždy!! Ti vaši pejsci jsou tak krásně fotogeničtí, i když běží, skoro vám to závidím. Naši fenku fotit moc nemůžu (na to se moc hýbe a když se přikrčím, abych si ji vyfotila, když si výjimečně sedne nebo lehne, už ji mám u objektivu) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ale taky je to i s našimi někdy těžké :D.

      Vymazat
  7. Parádní fotky a momentky :) já byla na cyklovýletě s mamkou v okolí Budějovic. Jinak jezdím na kole po Budějkách a okolí. Moc mě to baví :) dnes jsem se vrátila z přírodovědného kurzu v Prachaticích

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). To je super, že tak jezdíš a baví tě to :). Těším se na článek o kurzu :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️