pondělí 23. května 2022

Ovesné sušenky s müsli

 Máte rádi ovesné sušenky? Já se přiznám, že občas takovou sladkost vyhledávám. To samé i müsli s jogurtem nebo mlékem na snídani! Každopádně mám takovou blbou vlastnost, a to, že si občas nakoupím třeba 3 balíky müsli a pak to zas tak často nejím :D. Noa tak vzniklo toto spojení ovesných sušenek s obyčejným müsli.

Potřebujeme (9 ks)

  • 2 banány
  • 70 g ovesných vloček
  • 1 vejce
  • 120 g müsli dle vlastního výběru

Banány rozmačkáme vidličkou a přidáme k nim zbytek surovin. Vše zamícháme do lepivé hmoty a necháme 20 minut stát.

Poté vytvoříme kuličky z těsta a na plechu vyloženém pečicím papírem je rozmáčkneme na silnější placičky. Mně jich vyšlo 9, ale záleží, jak velké sušenky uděláte.

Pečeme v troubě vyhřáté na 200 stupňů cca 25 min.

Před upečením

Po upečení

Dobrou chuť!

Mňam :)

Já použila čokoládové proteinové müsli od Emco :). Využít můžete ale jakýkoliv druh těchto cereálií.

12 komentářů:

  1. No tak to je jak stvořené pro mě :D Nakoupím toho spoustu a pak to nejím, takže bych mohla taky takhle spotřebovat staré müsli... ovesné sušenky mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle recept u nás asi uplatnění nenalezne - já musli radějí "mokré" a manžel nestojí ani o musli ani o ovesné sušenky (on raději oplatky typu tatranka nebo Mila)

    OdpovědětVymazat
  3. Müsli mám ráda a sušenky bych si dala, tak děkuji za tip. 🙂
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Podobné sušenky jsem taky pekla, byly moc dobré :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Já dělám dost podobné bánánové sušenky, ale jenom tři banány, 200g ovesných vloček a 80g čokolády na malé kousky nakrájené :-) Miluji to a budu to péct zrovna v pátek na dva dny do práce :-) Recept mám od MycookindDiary :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip :). Už jsem taky zkoušela více druhů banánových sušenek :).

      Vymazat
  6. Skvělý nápad jak zužitkovat zbylé musli 🤗. Já si občas dám trochu do jogurtu 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vždy nakoupím tunu a pak to nejím :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️