pondělí 27. června 2022

Zapečené croissanty s medovo-hořčičnou zálivkou

 Rychlý tip na dobrou svačinku, snídani, večeři nebo třeba chuťovku jako pohoštění na oslavy a pro návštěvy. Přesně to jsou tyto zapečené croissanty s medovo-hořčičnou zálivkou, které máte hotové cobydup.

Potřebujeme

  • máslové croissanty
  • šunku 
  • sýr
  • 1 lžíce medu
  • 1 lžíce hořčice
Croissanty nařízneme, naplníme šunkou a sýrem. V misce si smícháme hořčici s medem a tuto směs natřeme na croissanty pomocí mašlovačky. Pak už jen zapečeme v troubě na 180 stupňů cca 7 minut.

Před upečením

Po upečení

Servírováno

Z této porce mi zálivka vyšla na 2 croissanty :).

10 komentářů:

  1. Dostala jsem z těch fotek hlad :)
    Stáňa (http//veverkoviny.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Dříve jsem croissanty 🥐 moc nemusela.., ale pak v Bagetarii Boulevard začali dělat ke snídani rozpékané croissanty a ty jsem si moc oblíbila 😍. A tyhle tvé vypadají také lákavě, až půjdu do obchodu tak si hned dva koupím a tohle vyzkouším, zajímá mě jak bude chutnat ta medovo-hořčičná zálivka 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je miluji na všechny způsoby :D. Doufám, že zachutná :).

      Vymazat
  3. Jednoduché a dobré, toto by mi chutnalo. Dík za tip.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, děláš mi chutě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️