čtvrtek 30. června 2022

Červen 2022

 Je vůbec možné, že už zase utekla půlka roku? Já to prostě nechápu, kde ten čas tak rychle letí :D. No každopádně máme tady konec měsíce, takže přicházím s tradičním článkem, tedy shrnutím mého měsíce.

Začnu našim dítětem. Nechce se mi věřit, že už „oslavil“ půl roku! Úplně živě si pamatuji, jak mi v lednu přišlo jako neskutečně dlouhá doba, než vůbec bude mít 3 měsíce a on už začal druhou půlku roku! Je to šílené :D. A taky to začíná být čím dál náročnější, protože je to akční dítko, co se týče motorického vývoje, tak trochu napřed (už hezky a rychle leze, točí všelijak, a dokonce se i staví). Občas je složité ho zabavit a hlavně ho už fakt musím pořád hlídat :D.

V červnu jsme ochutnali skořicové šneky z nové prodejny u nás ve městě

Už jsme také skončili s lekcemi vaničkování (i když poslední měsíce jsme už plavali v bazénu) a chodili na rychlokurz plavání pro začátečníky. Bylo to fajn :).

Také jsme si s mužem poprvé od narození syna vyšli na rande ve 2 :D. Kamarádka nám ho pohlídala a my si zašli na oběd a ještě se prošli kolem řeky, to byl pěkný nezvyk :D.

Co se týče výletů, tak jsme i s mou mámou vyjeli do zoo Ostrava (to byl spíš výlet pro nás, malého to ještě moc nebere :D) a jinak jsme jen procházkovali po okolí :).

Z některých fotek jste asi viděli, že se tu objevilo i dost jídla. Aby toho nebylo málo, vyzkoušeli jsme i jedny plněné croissanty, to já můžu :D.


To je asi vše :). Já vím, je to jen samé dítě, ale ono momentálně toho moc jiného v mém životě není :D. Tedy snažím se i trochu pracovat, ale to je tak 1 max. 2 hoďky denně :D. 

Jaký byl váš červen? :)

25 komentářů:

  1. Ty kroisanty vypadají luxusně! Dala bych si. :) Já měla červen hodně náročný. Aktivně i finančně. A prázdniny budou dost podobné. 😁
    Sabča z www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, malý je teda šikula :) Mně vůbec nevadí, že o něm píšeš :) Do zoo bych taky ráda zašla, ale až nebude takový pařák jako třeba dnes :D Jídlo vypadá lákavě :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to nevadí :). No ty pařáky byly strašné :D.

      Vymazat
  3. Moc hezký červen jsi měla. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Já s přítelem mívám v péči jednou za víkend, někdy dva víkendy po sobě jeho synka a také je to samé dítě, to tak prostě je nastavené a je to pochopitelné,, že o něm stále se pak mluví. Jinak půl rok je krása. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Letí to co? My už vyměnili korbičku kočárku na golfky a taky nechápukam se nám podělo to malé miminko :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, vy jste měli ale krásný měsíc :-) A to jídlo, to bych se hned zakousla. A doufám, že taky budu mít kamarádky, to budou hlídat, abychom si s přítelem mohli vyjít na rande :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si to jídlo dala znovu :D. Určitě ano, neboj :D.

      Vymazat
  7. Měla jsi hezký měsíc :) já v červnu dodělávala zkoušky, teď mám prázdniny, takže chodím na koně, na tenis, peču, čtu a tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Utíká to děsně. Já mám pocit, že to není tak dávno, co jsem jezdila s kočárkem, řešila školku, letní tábory, přijímačky na gympl, maturitu... A on už je skoro deset let z domu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten anonymní komentář je ode mne, nějak mi blbe přihlašování přes Google

      Vymazat
    2. Je mi jasné, že to tak opravdu bude, proto je třeba si to užít :).

      Vymazat
  9. Ty croissanty vypadají báječně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Je to šílené jak ten čas letí 🙈! Plněné croissanty vypadají opravdu lákavě. My s přítelem jsme se v červnu účastnili akce Barvám neutečeš, byli jsme na maturitním plese a zvládli i jeden rychlo-výletík 🤗.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to na povedený měsíc, ať je podobný i zbytek léta! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty croissanty? Jako pardon ale mňaam 😍 však je to dobře, ze se teď věnuješ hlavně malému, ten je teď nejdůležitější ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️