pondělí 9. ledna 2023

Slovensko – Zoo Kontakt v Liptovský Mikuláš

 V rámci našeho zářijového prodlouženého víkendu na Slovensku jsme chtěli navštívit (čtěte JÁ jsem chtěla navštívit) Zoo Kontakt v Liptovském Mikuláši. To byl především i hlavní důvod, proč jsme ne Slovensko tentokrát jeli. Ze začátku to vypadalo tak, že nám tento úmysl zmaří počasí, díky bohu se na nás ale usmálo štěstí a my si tento výlet mohli užít.

Od rána hustě pršelo. Neustále jsem aktualizovávala předpověď počasí a vypadlo to, že se na místě zoo vyčasí. Tak jsme to zkusili a vyjeli tam. Ze začátku jsme smutně seděli v autě na prázdném parkovišti před zoo a pozorovali hustý déšť. Už to vypadalo fakt beznadějně, ale potom opravdu ustal! Tak jsme vyrazili.



V této zoo to funguje tak, že jdete k určitému výběhu se zvířátky, kde už na vás čeká průvodce, který vás vezme dovnitř k nim. K většině zvířat se tedy dostanete opravdu napřímo, můžete si je pohladit, vyfotit, a ještě si u toho poslechnete odborný výklad.









Zoo je celkem maličká, takže netrvá až tak dlouho, než ji projdete. U každého zvířete se ale zdržíte. Hned vedle je Tatralandia, takže by se tento výlet dal skvěle spojit i s tímto :D. Co se týče kočárku, dá se s ním v pohodě jezdit po zoo, ale ke zvířatům jsme chodili bez něho s malým na rukách.











Sice nám nesvítilo sluníčko a bylo celkem chladno, ale zase zoo nebyla vůbec přeplněna lidmi. Nemuseli jsme se tedy prodírat davy a pěkně si vše prošli a užili. A neměli problém ani zaparkovat :D.













Jsem ráda, že nám výlet nakonec vyšel a určitě bych se sem chtěla ještě někdy zajet podívat, až bude i dítě větší a víc si to užije :). Také musím upozornit, že naše psí děti s námi tentokrát nebyly :).

Slyšeli jste někdy o této zoo?

20 komentářů:

  1. To je moc hezká zoo 🙂. Líbí se mi jak je kontaktní, že se ke zvířatům dá jít opravdu blízko nebo že je dokonce možnost si je pohladit 🙂. O pár kontaktních tady v ČR jsem už slyšela od kamarádek co už mají děti 🙂, Slovensko je trošku z ruky 😀🙈.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to tam moc fajn, líbil se mi i ten odborný výklad u každého zvířete :). V ČR jsem zatím žádnou takovou zoo nenavštívila :).

      Vymazat
  2. Vypadá to na pěknou zoo, o pár kontaktních zoo už jsem slyšela tady u nás, bohužel některé to mají pojaté špatně a hlavně na peníze, to je mi pak líto.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u nás ještě v žádné nebyla, takže vůbec netuším, jak to tam chodí.

      Vymazat
  3. Tak to by se mi taky moc líbilo, ani se nedivím, že ses tam chtěla podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. O této ZOO jsem doteď neslyšela, ale moc by se mi tak určitě líbilo :) Už jsem byla v motýlím domě, kde volně létají motýly nebo ve výběhu s lamami. Ale teda veverka po mě ještě nikdy nelezla :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, je moc hezká :). Tam byl taky motýlí pavilon, ale ten jsme jaksi nenavštívili :D. Lezoucí veverky byly zábavné :D.

      Vymazat
  5. To je dobře, že se nakonec počasí umoudřilo! O této ZOO jsem nevěděla, vypadá to skvěle, do takové bych teda někdy chtěla jet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bys tam někdy měla příležitost se podívat, určitě toho využij :).

      Vymazat
  6. Já jsem v kontaktní ZOO nebyla, ale koncept je to zajímavý a skvělé to musí být zejména pro děti. Mě nejvíc zaujaly oprsklé veverky, které byly fakt hodně kontaktní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro děti určitě super :). Veverky byly srandovní :D.

      Vymazat
  7. Nikdy jsem tam nebyla a vypadá to krásně, hlavně takhle pro ty děti :-) Ještě, že se počasí nakonec umoudřilo, to jsem ráda :-) Vždycky, když někam jedem, tak se právě bojím počasí, aby nezačalo pršet :/

    OdpovědětVymazat
  8. To by se mi líbilo. 🙂 I přes špatné počasí se výlet nakonec vydařil a určitě to bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. O této ZOO slyším poprvé, to musí být něco krásného, díky moc za tip :) dnes jsem byla na Stezce korunami stromů,taky byla zima, tak jsme tam byli skoro sami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :). Jé, tam se chci taky jednou podívat :).

      Vymazat
  10. To musel být nádherný zážitek, ta veverka je naprosto úžasná! :) Miluji zvířata a není nad to s nimi být v tak blízkém kontaktu. :) Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvířata jsou úžasní tvorové :). Děkuji :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️