pondělí 2. ledna 2023

Prosinec 2022

 Vážně se mi nechce věřit, že sepisuji další článek tohoto typu a hlavně, že už je to poslední v tomto roce :D. Kde ten čas tak letí? No na to asi bohužel nepřijdeme, tak ho nebudu zbytečně ztrácet a jdu vám povědět o tom, jak vypadal můj poslední letošní měsíc, tedy prosinec 2022.

Kdo mě sleduje delší dobu, možná postřehl, že jsme od října začali bydlet s mou babi na baráku, zatímco se rekonstruoval nově koupený byt, do kterého se má právě ona i s mým dědou přestěhovat. Byly to poněkud náročnější měsíce, protože se vše chtělo stihnout do Vánoc. A nakonec se to také povedlo a od 22. 12. bydlíme sami a konečně se s mužem taky trochu víc vidíme. Předtím to vypadalo tak, že ráno odjel do práce a z práce jel rovnou rekonstruovat, takže přijel někdy večer :D.

Jednu sobotu jsme ale stihli krátké, ale hezké focení s pejsky

Co se týče malého, v prosinci asi poprvé chytnul takové větší nachlazení. Už jednou v říjnu měl trochu rýmu, ale tentokrát měl chraplavější kašel, z nosu mu pěkně teklo, ale naštěstí více nemocný nebyl. Jen jsem to chtěla zmínit, protože je fakt zajímavé, jak mámy dost prožívají nemoci a bolístky svých dětí a bojí se o ně. Už naprosto chápu svou mámu :D.

Všechny naše děti ve sněhu :D

Také nás překvapilo opravdu velké množství sněhu, což asi všichni víte. Jako takhle, je to kouzelné, ale velmi nepraktické, a to zejména při ježdění s kočárkem. To se prostě nedalo a já vždy litovala, když jsem se rozhodla někde vyjet. Jednou došlo radši i na nosítko, ale jen na rychlovku do obchodu, protože v tom sněhu se i tak blbě chodilo, ještě s těžkým dítětem na sobě :D. I když jsou Vánoce kouzelnější se sněhem, byla jsem ráda, že ten sníh zase rychle slezl a radši se nyní obejdu bez něj :D.

Ale psí dětičky si sníh užívaly 

V prosinci oslavil náš syn své 1. narozeniny. Sama nechápu, jak je to vůbec možné, ale už má opravdu rok. Ještě živě si pamatuji loňský leden, kdy mi přišlo jako neskutečně dlouhá doba, než bude mít vůbec 3–⁠4 měsíce a přejdou ho prdíky... A on už má rok :D. No nic, oslava však byla parádní. I když se mi nepovedlo to, co jsem chtěla, naštěstí vše proběhlo skvěle :).

Dort k 1. narozeninám


Aspoň balonková výzdoba

Hned další den po jeho oslavě probíhalo stěhování velkého nábytku a většiny věcí od prarodičů. A 23. 12., takže den před Vánoci se vrhnul manžel na dělání podlah v obýváku a sestavení obývací stěny. Já mezitím pekla nějaké dobroty na následující dny. Malého si poprvé vzala i na noc tchýně, takže jsme si pak večer užili hezký společný čas u filmu, v poklidu, v novém obýváku a po roce prvně na noc bez syna :D.

Psi věrně s námi

Obývák v novém kabátku

Vánoce nakonec byly kouzelné v našem stylu, i když jsem ještě pár dnů předtím nevěřila, že fakt takto proběhnou :D. Dopoledne jsme si jeli ke tchýni pro malého, odpoledne šli na procházku a pak si užili hezký Štědrý (pod)večer :).

Že by vyhlížel Ježíška? :D

Během týdne posledního týdne roku jsme zas něco povybalovali, objednali nějaký nábytek a stihla jsem se vidět i se svou blízkou kamarádkou. Sice se teď už tak často nevídáme, ale kdysi jsme spolu byli téměř denně a vždy se rády zase sejdeme. Navíc je teď těhotná, takže za chvíli budeme moc spolu řešit děti a trávit i takto společně čas :D.

Procházky se všemi dětmi :)

Ježíšek ví, co mám ráda :)
Silvestrovské posezení s mužem :)

Tímto příspěvkem vám chci ještě popřát vše nejlepší do nového roku a ať je lepší a úspěšnější, než ten předchozí :).

18 komentářů:

  1. Jsem ráda, že se vám to vše podařilo a stihli jste vše do Vánoc tak jak jste chtěli 🙂. Se sněhem věřím, že to bylo náročnější pro kočárek, ale škoda, že to nevydrželo (alespoň u nás) na ten Štědrý den, bylo by to hned o něco kouzelnější. Dort byl nádherný, věřím že malý měl radost 🙂. Je neskutečný jak rychle to uteklo, že už saví rok 🙄🙈. Do nového roku ti přeji jen to nejlepší, hodně štěstíčka a mnoho splněných přání ❤🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :). Asi by byl hezčí, to ano :). Radost měl, je to jedlík :D. Utíká to šíleně! Děkuji, taky přeji <3.

      Vymazat
  2. To mě mrzí, že byl prcek nemocný, přeju hodně zdraví jemu i tobě a tvému muži :) A ať se vám hezky bydlí :) Krásné fotky, ten dort je parádní! Taky nějak nemůžu uvěřit, že malému už je rok :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tobě a celé rodině taky <3. Utíká to :).

      Vymazat
  3. Terezko, krásný nový rok i tobě <3 Jsem i za vás moc ráda, že se vše stihlo a vy jste mohli prožít krásné Vánoce pohromadě a už v novém <3 ať se vám tam moc hezky bydlí :-*

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3. Naštěstí to dobře dopadlo a děkujeme :-*

      Vymazat
  4. Krásno fotky, vše nej do nového roku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké prosincové shrnutí. Ať se vám krásně bydlí. Vše nejlepší do nového roku. ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké shrnutí, stihli jste toho opravdu hodně. Přeji krásné bydlení :) sníh jsem si bohužel moc neužila, protože jsem byla nemocná. Chápu, že pro kočárek to musí být hodně nepraktické :( přeji ti do nového roku jen to nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo to náročnější :D. Děkujeme :). Hlavně, že už jsi zdravá <3.

      Vymazat
  7. Připomněla jsi mi, jak jsme kdysi dávno po svatbě (už je to 30 let - fakt to letí) taky finišovali s úpravami bytu, který jsme získali poněkud složitější výměnou za mou dvougarsonku (bydlíme tu do teď). Tak ať se vám dobře bydlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pěkné, jak si to člověk vše zařídí podle sebe a cítí se dobře :). Nás čeká ještě hromada práce, ale nikam to nespěchá a aspoň to bude hezky postupně :). Děkujeme :).

      Vymazat
  8. Také mi prosinec šíleně rychle utekl a doufám, že takto podobně uteče i leden a únor - už teď se začínám totiž těšit na jaro. :D :) Moc hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme podobně :D. Aspoň, že je poměrně hezké a i teplé počasí :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️