čtvrtek 29. prosince 2022

Recenze – Elated vánoční ořechová másla

 Musím se vám k něčemu přiznat: Jsem tak trochu úchyl na ořechová másla. Samotné oříšky mi zas tolik nejedou, ale ořechovou příchuť snesu a naprosto jsem propadla různým ořechovým máslům. V dnešní době jich je na trhu už tolik ve všemožných příchutích a já těžko odolávám, abych něco nevyzkoušela :D. A když je ten vánoční čas, tak se s vámi podělím o recenzi vánoční edice oříškových másel od Elated.

Nejprve musím zmínit, že už jsem vám jednu recenzi této značky psala, ovšem tehdy se ještě jmenovala V&J fitness. S jejich máslíčky jsem byla spokojená, tak jsem neodolala vyzkoušet tyto vánoční limitky. Jedná se o 4 druhy, a to vosí hnízda – náplň, vosí hnízda – těsto, linecké cukroví a trdelník.

Jako první jsem ochutnala náplň vosích hnízd. A teda mňam, sklenička zmizela poměrně dost rychle :D. Jedná se o kešu máslo s přídavkem ghí, třtinového cukru a rumového aroma. Určitě můžu doporučit a jedla bych ho klidně celoročně :D. Nemůžu vám moc říct, jestli mi opravdu připomíná náplň hnízd, protože já dělám hnízda s pudinkem, ale i tak chutná fakt moc dobře :).


Kaše s máslíčkem

U těsta vosích hnízd na vás vdechne krásná vůně hned po otevření. Rumové aroma prostě dokonale naláká :D. Máslo tvoří pražené kešu ořechy, vlašské ořechy, pražené lískové ořechy, pražené mandle, kokosový cukr, kakao, rumové aroma. Chuťově špatné není, přijde mi jak nějaké čokoládové oříškové máslo. Ale zas úplná hitparáda asi taky ne.

Na linecké cukroví jsem byla opravdu zvědavá. Líbil se mi nápad kombinace másla s jahodovou směsí, protože přece jen i samotné spojení oříškového másla a marmelády třeba na toustu chutná výborně. A klasické linecké se přece marmeláda taky nachází. 

V této verzi ale není standardní marmeláda (to mi přijde logické, když se má smíchat s máslem a neskladuje v lednici), to však vůbec nevadí. Chuť samostatného oříškového másla mi linecké moc nepřipomínala, a to ani ve spojení s jahodovou směsí. Je to ale zajímavý nápad, chutná dobře. Ale spíš bych to přirovnala prostě k nějakému oříškovému máslu a jahodovou příchutí.

Máslo je tvořeno kešu a makadamovými ořechy, kokosovým cukrem, ghí, vanilkou a sušeným citronem. Jahodová směs se skládá z lyofilizovaných jahod a mandlového oleje.

Samotné máslo

Nalitá jahodová směs

Trochu smícháno

Trdelník chutná příjemně po skořici a přirovnala bych ho opravdu ke klasickému trdelníku. Složení másla zahrnuje pražené kešu, mandle i pekany, dále kokosový cukr, cejlonskou skořici a špetku vanilkového aroma. 

Asi mi nejvíce chutnalo máslo náplň do vosích hnízd, druhé místo dávám lineckému a trdelník s těstem vosích hnízd mám na dalším, stejném místě :).

Máte rádi oříšková másla? Zkoušíte rádi různé nové příchutě nebo limitované edice? Všimla jsem si, že těch vánočních se objevuje čím dál více :).

14 komentářů:

  1. Já jsem oříškové máslo možná ani nikdy neměla, moc si nejsem jistá, jestli by si v mém jídelníčku našlo místo :) O jejich vánočních limitovaných edicích čtu poprvé, nejvíc mě zaujal trdelník :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ho zase můžu a mám období, kdy ho jím denně na různé způsoby :D. Je to zajímavý nápad :).

      Vymazat
  2. Přiznám se, že oříšková másla jdou úplně mimo mě 😀, ale líbí se mi jejich názvy příchutí 🙂🎄.

    OdpovědětVymazat
  3. My už jsme doma oříškové máslo taky měli a moc nám chutnalo. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Wooow tak na tyhle věci my si potrpime! Hodně se toho snažíme vyrábět ale tohle je určitě lepší vyzkoušet 😍🫣😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky moc ráda, ale nevyrábím vlastní :D.

      Vymazat
  5. Mám ráda různé druhy másel a ráda si je dávám ráno do kaše. Ale všechny už mám vyjezené, tak si musím nějaké dokoupit. :)


    Přeji vše nejlepší do nového roku, především zdraví, štěstí a splnění všech přání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda :). Já teď mám pořádnou zásobu :D. Děkuji, tobě taky přeji! <3

      Vymazat
  6. Mě Ježíšek donesl jejich balení 5 novinek. Včera jsem to vybalovala a musím teda říct, že jsem byla lehce zklamaná z toho, že v soupisu byl napsaný French toast, na který jsem se moc těšila a až teď při otevírání jsem zjistila, že je s banánem :/ (nejsem kamarád s ovocem :D). Jsem ale zvědavá, jak budou chutnat ostatní másla.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to by se zas líbilo mně, protože já banán můžu :D. Určitě dej vědět, jak ti chutnají ostatní :-*

      Vymazat
  7. Ořechová másla miluju, hlavně arašídové, kterého mám poslední dobou velkou spotřebu. :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️