sobota 24. prosince 2022

Fotodeníček –⁠ Vánoční cupcake's

 K Vánocům patří různé sladkosti a pečení dobrot. Kromě staré známé klasiky v podobě vánočky, štoly a cukroví jsem chtěla vyzkoušet i něco jiného. Zvolila jsem proto cupcake's, které jsem oblékla do tak trochu vánočního kabátku.

Nejprve jsem si udělala nějaké obyčejné muffinky, s tím, že polovinu jsem nechala světlou a druhou jsem obarvila kakaem do hněda. Ještě jsem si pak obě těsta rozdělila na další dvě části a doladila je ke konkrétnímu druhu cupcaku, ale o tom až níže.

Obyčejné muffiny

První druh byly perníkové cupcaky se skořicovým krémem. Těsto tedy bylo vylepšené o perníkové koření a pak už jen následovalo zdobení krémem se skořicí a doladění perníčkem.


Druhé byly kokosové s raffaello krémem. Těsto bylo obohacené o strouhaný kokos, taktéž i krém a co jiného by mohlo být na odzobu, než Raffaello kulička? :D Vznikly tedy takové zasněžené cupcaky.

Další měly svým vzhledem připomínat stromeček :D. Chtěla jsem je doladit i barevným zdobením, aby působily jako správný vánoční stromeček, ale až pozdě jsem zjistila, že ho právě u sebe nemám :D. Zelené barvy jsem docílila pistáciovým pudinkem.

A poslední jsou cupcaky alá sobíci. Čokoládový krém dozdobený preclíky a bílou polevou.

A ještě naposled všechny 4 dohromady :).

No, čekala jsem, že se mi cupcaky vzhledem trochu více povedou, ale snaha se cení, ne? Aspoň, že se daly jíst :D. Zkoušeli jste někdy upéct něco trochu netradičního ve vánoční tematice? :) Jinak vám přeji krásný Štědrý den a hezké prožití i ostatních vánočních svátků :).

10 komentářů:

  1. Nikdy jsem mimo tradice nic nedělá, ale proč ne? 🙂

    Terezko, přeji ti krásné, pohodové Vánoce a v novém roce hodně štěstí a zdraví. ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikulka, máš krásné tematické nápady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý nápad. Já peču jen vánoční cukroví a před Vánoci štolu, ladit jiný recept k Vánocům jsem nezkoušela.
    Krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty jsou boží! Krásně jsi si s nimi vyhrála, nejvíce se mi líbí ty perníkový 🤗. Já jsem poprvé letos zkusila upéct perníkovou chaloupku 🙈. Dodatečně krásné Vánoce a příjemné prožití vánočních svátku 🎄❤.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou naprosto boží! Moc se ti povedly! Že se ti vůbec chtělo dělat se 4 druhy cupcakes... Jsi dobrá :) Nejradši bych ochutnala úplně všechny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Miško <3. No, ono to nebylo tak náročné, jak se zdá :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️