čtvrtek 1. prosince 2022

Listopad 2022

 Poprvé od té doby, co jsem začala vydávat sérii těchto článků, se mi stalo, že jsem na listopad málem zapomněla :D. Ten čas fakt tak rychle letí, že mi ani nedošlo, že už je vlastně konec měsíce. Naštěstí jsem si vzpomněla, tak můžeme jít na to. Tak jaký byl můj listopad v roce 2022?

V listopadu už jsme si asi úplně zvykli na to, že teď bydlíme u babi. Naše věci jsou stále uložené někde v krabicích, žijeme trochu jak na hromádce, ale člověk si opravdu zvykne :D. Každopádně už se pracuje na rekonstrukci bytu pro prarodiče, pak se tam nastěhují věci a my si to tady můžeme začít zařizovat :).

Zábava z plechu :D

Podařilo se mi uskutečnit setkání v Olomouci s mou dobrou kamarádkou ze střední školy. Žije na Jižní Moravě a v říjnu jsme k nim na jednu noc jeli. Jsem ale ráda, že i tak jsme se i v listopadu aspoň na pár hodin sešly :). Zašly jsme do kavárny s dětským koutkem a užily si společný čas i s mým dítětem :D.

Po dlouhé době v nosítku :)

S mužem jsme ještě oslavili výročí. Tchýně nám pohlídala malého a my si zašli na oběd do restaurace a pak ho vyzvedli :). Dostala jsem ještě takovou hezkou kytičku a já muži dala rámeček s koláží fotek z našich let :).

Kytička od muže

Jinak se toho asi moc nedělo. Občas chodíme plavat, navštívila jsem ještě jednu kamarádku, chodím občas s jinou kamarádkou ven s kočárky, s mužem koukáme po novém nábytku :D... Jinak si tak nějak standardně žijeme i s pejsky :). Jaký byl váš listopad? Už máte vánoční náladu? :)

19 komentářů:

  1. Pěkné fotky, já mám vánoční náladu celoročně, dala bych si to období delší :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že si to tak vychutnáváš :).

      Vymazat
  2. Měla jsi krásný listopad. Mně to teda uteklo rychlostí blesku a už je prosinec :O Na Vánoce se těším ohromně, mám i vánoční náladu na 100%. Snažím se scházet s přáteli, ale bohužel času je málo. Navíc tento měsíc budeme oslavovat nejenom Vánoce, ale taky svátky a čtvery narozeniny! :O Masakr! A gratuluji k výročí, je to krásná kytička ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Tak to bude velmi nabité, ale věřím, že si vše náramně užiješ <3. Děkuji <3.

      Vymazat
  3. Ať se rekonstrukce bytu podaří :) Já vánoční náladu měla od října, ale s příchodem adventu mě úplně opustila, snad se ale ještě vrátí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Uteklo to, že i mě to děsí, jak ten čas rychle letí a že za chvíli jsou zase Vánoce 😅🎄.Držím palce ať vám rekonstrukce vyjde a seženete vše, co potřebujete, co se vám líbí ❤. Vánoční náladu mám tak na půl, nejsem úplně do toho ponořená, že bych měla už 🎄, ale výzdobu a světýlka v oknech už máme 😍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt jsou už skoro tu, šílené :D. Děkujeme <3. To je dobře :).

      Vymazat
  5. Gratuluji k výročí, moc hezká kytička :) Já jsem v listopadu hodně četla a učila se.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, čas letí docela rychle. U nás byl listopad zvláštní - manžel je dlouhodobě na neschopence a mne v druhé půlce listopadu skolila nějaké viróza, takže tu te´d už druhý týden válčíme celodenně spolu. Naštěstí má manžel vycházky, tak neumřeme hlady :D.
    Gratuluju dodatečně k výročí a držím palce, ať jde vše podle plánu a můžete se začít brzo zařizovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásnou kytičku jsi dostala, určitě ti udělala velikou radost :) To je dobře, že jste si už na nové místo zvykli, malému se určitě bude v domečku líbit! My měli rodinný sraz a vyrazili jsi na prodloužený víkend do Budapešti :) Jinak to byly takové pohodové, líné dny.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To udělala :). Snad ano :). Prodloužený víkend musel být super :).

      Vymazat
  8. Listopad byl docela hektický, ale prosinec zatím není jiný. :D Už se moc těším na volno a na Vánoce. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji, ať se ti to brzy zvolní a odpočineš si :).

      Vymazat
  9. Hezké fotky. 🙂
    V listopadu se toho moc u nás nedělo, ale vánoční náladu mám už od října, kdy jsem začala s nakupováním dárků. Teď jsem ráda, že si v klidu mužů užívat adventních dnů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To je dobře, že máš aspoň klidný advent :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️